کد خبر : 1834481 | 29 تیر 1401 ساعت 20:58 | 20.3K بازدید | 2 دیدگاه

نویر هتلدار شد؛ آغاز فعالیت برای بازنشستگی؟

مانوئل نویر، کاپیتان و سنگربان بایرن مونیخ، از این پس در کنار فوتبال شغل دیگری هم خواهد داشت؛ هتل‌داری.

نویر هتلدار شد؛ آغاز فعالیت برای بازنشستگی؟

به گزارش "ورزش سه"، مانوئل نویر، دروازه‌بان ملی‌پوش آلمانی و کاپیتان بایرن مونیخ، از این پس در کنار فوتبال، در حوزه دیگری هم فعالیت خواهد داشت. نویر اجازه استفاده از یک هتل تاریخی در مناطق جنگلی ایالت باواریا را از دولت این ایالت دریافت کرد و از این پس به‌عنوان بهره‌بردار این اقامتگاه قدیمی فعالیت خواهد کرد.

کاپیتان بایرن مونیخ این روزها به‌همراه تیمش در آمریکا به سر می‌برد تا در یک کمپ تدارکاتی تابستانی شرکت کند؛ امروز کمیته بودجه پارلمان ایالتی باواریا تصویب کرد که مانوئل نویر و شریک تجاری‌اش اجازه خواهند داشت از اقامتگاه تاریخی والپ در کوه‌های این ایالت بهره‌برداری تجاری کنند.

1699897

این اقامتگاه تاریخی در واقع مجموعه‌ای از کلبه‌ها است که در گذشته برای اقامت موقت چوب‌برهایی که در جنگل‌های منطقه مشغول کار بودند؛ ساخته شده است. اداره جنگلبانی ایالت باواریا سال‌ها است که تلاش می‌کرد این اقامتگاه قدیمی را اجاره بدهد تا از آن به‌عنوان مجموعه هتل و رستوران لوکس استفاده شود. اما تلاش‌ها تا امروز بی‌نتیجه بود.

روزنامه آلمانی‌ زوددویچه زایتونگ امروز در گزارشی اعلام کرد پارلمان ایالتی باواریا، حق بهره‌برداری از اقامتگاه ولاپ را به‌صورت اجاره 99ساله به مانوئل نویر و شریک تجاری‌اش واگذار کرد.

در قرارداد واگذاری این اقامتگاه به نویر و شرکا بند جالبی وجود دارد. پارلمان باواریا شرط کرد که در این اقامتگاه باید به همه کسانی که ورودیه پرداخت می‌کنند یک وعده غذای گرم و نوشیدنی به قیمت حداکثر 14.90 یورو داده شود.

دیدگاه‌ها