کد خبر : 1834558 | 30 تیر 1401 ساعت 12:21 | 89.1K بازدید | 23 دیدگاه

جذب رگیلون منتفی شد؛

به بارسلونا نمی‌آیی؛ به جرم رئال مادریدی بودن!

بر خلاف شایعات، جذب سرخی رگیلون، مدافع چپ اسپانیایی باشگاه تاتنهام در دستور کار مدیران بارسلونا قرار ندارد.

به بارسلونا نمی‌آیی؛ به جرم رئال مادریدی بودن!

به گزارش "ورزش سه"، دو سال از انتقال سرخی رگیلون به تاتنهام گذشته و به نظر می رسد آنتونیو کونته تمایلی به حفظ این مدافع 26 ساله ندارد. در روزهای اخیر اخباری در مورد احتمال انتقال او به نوکمپ منتشر شده بود، اما این شایعات حقیقت ندارد. بر اساس ادعای نشریه اسپورت، نام سرخی رگیلون در لیست خریدهای احتمالی بارسلونا برای فصل تابستان قرار داشت، اما چندین تن از اعضای هیئت مدیره این باشگاه به خوان لاپورتا هشدار دادند که بازیکن سابق رئال مادرید تعصب ویژه ای روی این باشگاه دارد و بارسلونا نباید برای خرید او اقدام کند.

1728948

بدین ترتیب هرگونه احتمالی را برای جذب سرخی رگیلون منتفی شد و بارسلونا دیگر برای توافق با این بازیکن اقدام نکرد. سرخی رگیلون بعد از جدایی از رئال مادرید نیز بارها به این باشگاه ابراز علاقه کرده و بارسلونا تمایلی به داشتن چنین بازیکنی در ترکیب خود ندارد. مارکوس آلونسو که اتفاقا در رده های پایه رئال مادرید رشد کرده بود، همچنان گزینه اول بارسلونا برای تقویت پست دفاع چپ است. 

اما ممکن است این پروژه با شکست مواجه شود، زیرا چلسی برای فروش مارکوس آلونسو رقم قابل توجهی درخواست کرده است. در صورت رخ دادن این اتفاق، بارسلونا برای جذب کایو هنریکه، مدافع 24 ساله و اسپانیایی که در دو فصل اخیر برای موناکو بازی کرده، وارد مذاکره خواهد شد. بدین ترتیب مدیر برنامه های سرخیو رگیلون یعنی کیا جورابچیان و جولیانو برتولوچی به دنبال مقصد جدیدی برای او هستند، اما هیچ احتمالی مبنی بر انتقال این مدافع اسپانیایی به بارسلونا وجود ندارد.

دیدگاه‌ها