کد خبر : 1834559 | 30 تیر 1401 ساعت 12:22 | 32.7K بازدید | 3 دیدگاه

دفاع مس مطمئن‌تر از لیگ ۲۱؛

چالش جدید ایمان با یک انتقال(عکس)

مس رفسنجان با خریدهایی که در خط دفاعی انجام داده یکی از ضعف‌های جدی خود نسبت به فصل قبل را برطرف کرده است.

چالش جدید ایمان با یک انتقال(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بدون تردید یکی از بهترین عملکرد باشگاه‌های ایرانی در نقل و انتقالات تابستانی را مس رفسنجان داشته و محمد ربیعی توانسته با شناسایی نقاط ضعف فصل گذشته تیمش از خط دروازه تا دفاع و حمله، شرایط بهتری برای تیمش به وجود بیاورد که در این بین، حضور مدافعانی مثل ایمان سلیمی نیز می‌تواند کمک‌حال آنها باشد.

این مدافع که سال گذشته از سِرد اسلوواکی به گل‌گهر سیرجان رفت و اکنون مس رفسنجان را برای ادامه فوتبال خود انتخاب کرده، در دو دیدار تدارکاتی اخیرشان حضور داشته که در این مدت توانسته عملکرد مطمئنی در خط دفاعی به نمایش بگذارد و تیمش را در بسته ماندن دروازه کمک کند.

مس رفسنجان که سال گذشته با مشکل جدی در خط دفاعی مواجه بود، حالا با حضور نفراتی مثل سلیمی و سلیمان‌زاده شرایط بهتری پیدا خواهد کرد و می‌تواند نسبت به سال گذشته آمار گل خورده کمتری بر جای بگذارد و در لیگ برتر هم جزو بالانشینان بماند.

سلیمی که تجربه قهرمانی جام حذفی همراه با تراکتور را دارد، پس از تجربه بازی در این تیم و حضور در سرد اسلوواکی و گل‌گهر، امیدوار است در مس رفسنجان نیز شرایط خوبی تجربه کند و زیر نظر ربیعی دوباره در شرایط ایده‌آل قرار بگیرد تا بتوانند آمار گل خورده کمتری نسبت به سال گذشته بر جای بگذارند.

1728951

دیدگاه‌ها