کد خبر : 1834633 | 30 تیر 1401 ساعت 22:55 | 21.4K بازدید | 3 دیدگاه

رحیم استرلینگ:

چلسی موفق نبوده؟ دو سال پیش قهرمان CL شدید

رحیم استرلینگ، خرید جدید چلسی، درباره علت جدایی از سیتی و پیوستنش به چلسی توضیح داد و گفت پروژه فوتبالی چلسی برایش آنقدر جذاب بود که تصمیم گرفت راهی این تیم شود.

چلسی موفق نبوده؟ دو سال پیش قهرمان CL شدید

به گزارش "ورزش سه"، رحیم استرلینگ، ستاره انگلیسی، که امسال تابستان باشگاه قهرمان لیگ برتر را ترک کرده و راهی چلسی شد درباره علت تصمیم خود توضیحاتی داد و گفت پروژه فوتبالی چلسی و نحوه مدیریت این باشگاه برایش آنقدر جذاب بود که تصمیم گرفت راهی لندن شده و پیراهن آبی چلسی را به تن کند.

استرلینگ اخیرا با قراردادی 60 میلیون یورویی راهی استمفوردبریج شد. این وینگر ملی‌پوش انگلیسی دیروز اولین بازی خود با پیراهن آبی‌های لندن را انجام داد. استرلینگ می‌گوید با وجود قهرمانی‌های اخیر منچسترسیتی در لیگ برتر جزیره، چلسی هم در فتح جام‌ها سابقه درخشانی دارد و آبی‌های لندن همین اواخر فاتح چمپیونزلیگ شده‌اند. او می‌گوید اعتقاد دارد چلسی در مسیری درست حرکت می‌کند و سرمربی درجه‌یکی به نام توماس توخل دارد.

1729065

استرلینگ دیروز و در دیدار دوستانه چلسی مقابل شارلوت در آمریکا، اولین بازی خود با پیراهن این تیم را انجام داد. دیداری که چلسی در ضربات پنالتی مغلوب حریف آمریکایی شد.

رحیم استرلینگ بعد از این بازی، در گفت‌وگو با تلویزیون باشگاه چلسی گفت:" شما در دو سال اخیر، در چهار یا پنج فینال حضور داشتید و قهرمان چمپیونزلیگ شدید. پیشرفت تیم در سال‌های گذشته واقعا خوب بوده. چلسی حالا آماده است یکی از مدعیان اصلی فتح لیگ برتر باشد. این چیزی بود که من را ترغیب کرد تا با چلسی صحبت کنم.

باشگاه چلسی در مسیر درستی حرکت می‌کند و مهم‌ترین دلیل من برای پیوستن، همین بود. من احساس می‌کردم چلسی باشگاهی است که می‌تواند من را به آنچه سزاوارش هستم برساند. معتقدم این تیم برای من بهترین سکوی پرش به سمت موفقیت‌های بیشتر است".

دیدگاه‌ها