کد خبر : 1834637 | 30 تیر 1401 ساعت 22:58 | 3.7K بازدید | 5 دیدگاه

فدراسیون، رئیس مقتدری می‌خواهد؛

خرمگاه: باید کمک کنیم فوتبال هم مثل والیبال شود

محمد خرمگاه می‌گوید عدم ثبات مدیریت باعث به‌وجود آمدن اتفاقات ناگوار فوتبالی می‌شود.

خرمگاه: باید کمک کنیم فوتبال هم مثل والیبال شود

به گزارش "ورزش سه"، خرمگاه امیدوار است رئیس بعدی فدراسیون فردی آشنا به فوتبال و دارای صداقت در کار باشد که بتواند به شرایط موجود کمک کند. او در گفت‌و‌گو با خبرنگار ما در خصوص شرایط تیم ملی، فدراسیون و باشگاه استقلال نظرات خود را ارائه کرد:

نیمکت تیم ملی در جام جهانی حق اسکوچیچ است 
من فقط می توانم بگویم عدم ثبات مدیریت باعث انتخابات بدی در فوتبال می‌شود. اگر بگذارند هر کس کار خودش را بکند من فکر می کنم که این اتفاقات نمی افتد. زمانی که آقای اسکوچیچ می خواست بیاید مخالف ایشان بودم ولی آمد و با آن شرایط سخت تیم را قبول کرد و نتایج بسیار عالی‌ای گرفت. باید همه به او احترام بگذاریم، حق ایشان است که بعد از این همه زحمت در جام جهانی روی نیمکت بنشیند. من از این موضوع بسیار خوشحالم، امیدوارم اتفاقی را که برای بچه های تیم ملی افتاده؛ هرچه زودتر با مدیریت برطرف کنند که یک تیم منسجم و یکدست برای جام جهانی داشته باشیم و بچه ها بتوانند از آبروی ایران دفاع کنند.

باید شرایط یکپارچگی را به وجود آوریم 
مهدی طارمی بازیکن شناخته شده ای در فوتبال است. مدیریت مهمترین مهره گمشده فوتبال ایران است، ما باید شرایطی را به وجود بیاوریم که بازیکنان به ایده آل خود برگردند. باید تمام تلاشمان را بکنیم بچه ها را یکدست و یکپارچه داشته باشیم تا بتوانند از آبروی فوتبال ایران دفاع کنند. می توان به جام جهانی امیدوار بود، باید با بازیکنان طوری رفتار کنیم که آن ها را به حالت اولیه برگردانیم.

دادکان می تواند به فوتبال ما کمک کند 
یکی از ویژگی ها رئیس خوب این است با فوتبال آشنا باشد. رئیس فدراسیون باید آدم مقتدری باشد. در این سال ها کسانی آمدند که نتوانستند منافع فوتبال را خیلی خوب متوجه شوند؛ به نظرم آقای دادکان یکی از کسانی است که می تواند به فوتبال ما خیلی کمک کند. همه کاندیدها قابل احترام هستند و امیدوارم هرکس انتخاب شود با صداقت بتواند فوتبال ایران را به آن شرایطی که باید برساند.

اگر ماجدی رئیس بود شرایط فرق می کرد
آقای ماجدی هم در این مدت سرپرست بوده و اگر رئیس بود شاید شرایط فرق می کرد. ما فوتبالی ها نگران وضعیت فوتبال هستیم. ما مشکل پایه داریم، متاسفانه این واقعیت است. ما باید در پایه ها خوب کار کنیم، تیم های پایه ما فقط تجاری است. ما باید به نهال رسیدگی کنیم تا درخت شود و به ثمره برسد. همه این بازیکنان که الان هستند ثمره ۷,۸ سال پیش هستند. ما الان این میوه ها را می بینیم و استفاده می کنیم. امیدوارم مسئولین فوتبالی ما نگاه ویژه به تیم های پایه داشته باشند؛ کاری که الان والیبال ما دارد به نحو احسن انجام می دهد. الان بازیکنان والیبال ما دارند شرایطی رقم می‌زنند که من به عنوان تماشاچی از نگاه کردن مسابقات لذت می برم. امیدوارم به فوتبال ما طوری اهمیت بدهند که لیاقتش را دارد. ما استعداد ناب آسیا هستیم. باید کمک کنیم این استعداد ها از بین نرود.

باید برای مهاجمان تدبیری بیندیشیم
کاوه رضایی  یکی از بازیکنان خوب و با تجربه است. استقلال الان ۷,۸ مهاجم دارد. باید تدبیری بیندیشند. این اتفاق هم برای بازیکن بد است و هم برای تیم. امیدوارم با تدابیری خوب استقلال همه این بازیکنان را کنار هم داشته باشد.

دیدگاه‌ها