کد خبر : 1834640 | 30 تیر 1401 ساعت 23:25 | 46.8K بازدید | 7 دیدگاه

ضد حمله بارسا به چلسی؛ ژول در اردوی سویا

ژول کنده که دو باشگاه چلسی و بارسلونا برای جذب او رقابتی سرسختانه دارند با اینکه نامش در فهرست اولیه سویا برای اردوی پیش‌فصل دیده نمی‌شد امروز به اردوی این تیم پیوست.

ضد حمله بارسا به چلسی؛ ژول در اردوی سویا

به گزارش "ورزش سه"، ژول کنده، مدافع فرانسوی باشگاه سویا، امسال تابستان مسلما این تیم را ترک خواهد کرد. ولی مقصد او هنوز مشخص نیست. دو باشگاه چلسی و بارسلونا برای جذب این مدافع فرانسوی در رقابتی تنگاتنگ درگیرند.

سویا این روزها اردوی پیش‌فصل خود را در کشور پرتغال برپا کرده است. این تیم روز یک‌شنبه در یک بازی دوستانه به مصاف اسپورتینگ می‌رود. نام ژول کنده در فهرست سویا برای این اردو و بازی دوستانه دیده نمی‌شد چرا که باشگاه اسپانیایی می‌دانست او رفتنی است و فصل آینده بازیکن این تیم نخواهد بود.

1729082

امروز رسانه‌های انگلیسی مدعی شدند چلسی در رقابت برای جذب ژول کنده از بارسا پیشی گرفته است. حتی گفته شد که او در حال اجاره کردن خانه‌ای در شهر لندن بوده و بعد از ورود به این شهر در خانه‌ای سکونت می‌کند که در زمان حضور روملو لوکاکو در چلسی، متعلق به او بوده است.

اما رسانه‌‌های اسپانیایی می‌‌‌گویند ژول کنده امروز شهر سویا را ترک کرد و به اردوی این تیم در پرتغال پیوست. این حرکت از سوی رسانه‌های اسپانیا به‌عنوان تلاشی برای دور کردن کنده از نفوذ چلسی تفسیر شد. این رسانه‌ها مدعی هستند باشگاه بارسلونا از سویا خواسته بود کنده را به اردو دعوت کند تا چلسی نتواند او را که به تنهایی در شهر سویا تمرین می‌‌کرد تحت فشار بگذارد.

دیدگاه‌ها