کد خبر : 1834673 | 31 تیر 1401 ساعت 09:39 | 10.5K بازدید | 2 دیدگاه

ادعای جالب مانه: هیچ رقابتی با صلاح ندارم

سادیو مانه، ستاره سنگالی، می‌گوید که هرگز هیچ رقابتی با محمد صلاح یا هر بازیکن دیگری نداشته است.

ادعای جالب مانه: هیچ رقابتی با صلاح ندارم

به گزارش "ورزش سه"، مانه تابستان امسال تصمیم گرفت لیورپول را ترک کند و از فصل آینده با پیراهن بایرن مونیخ به میدان برود. 
این بازیکن در طول سال‌های حضورش در آنفیلد زوج جذابی را در کنار صلاح شکل داده بود اما رقابت تیم‌های ملی این دو بازیکن در قاره آفریقا و خصوصا در یک سال اخیر باعث شد که شایعات بسیاری درباره رابطه نه چندان خوب آنها به گوش برسد. 
مانه شب گذشته و پس از کمک به سنگال در کسب اولین عنوان قهرمانی‌اش در جام ملت‌های آفریقا و همچنین کسب سهمیه حضور  در جام جهانی 2022 قطر به عنوان بازیکن سال این قاره انتخاب شد. 

1722832


او پیش از دریافت این جایزه و در پاسخ به سوالی درباره رقابتش با صلاح به خبرنگاران گفت:« مردم همیشه می‌گویند که رقابتی بین من و صلاح وجود دارد اما باید بدانید که صادقانه و از نظر خودم، من هیچ رقابتی با هیچ بازیکنی نداشتم و در حال حاضر هم ندارم. ما رابطه بسیار خوبی با هم داریم. به یکدیگر پیام می‌دهیم و من فکر می‌کنم این رسانه‌ها هستند که همیشه سعی دارند همه چیز را اغراق‌آمیز و بر خلاف چیزی که هستند نشان دهند.»
مانه با تاکید بر رابطه خوبی که همیشه با هم تیمی‌هایش داشته است، اضافه کرد:« باید بدانید که من فقط با یک بازیکن نیست که رابطه خوبی دارم، بلکه با هر بازیکنی که در دنیا در کنارش بازی کرده‌ام، رابطه دارم. می‌توانید از هر کسی در این باشگاه یا هر جایی که می‌رویم در این باره بپرسید. من رابطه خوبی با همه بازیکنان دارم.»

دیدگاه‌ها