کد خبر : 1834713 | 31 تیر 1401 ساعت 15:45 | 5.8K بازدید | 6 دیدگاه

آلگری: ماموریت یووه قهرمانی در سری A است

مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، می‌گوید تیمش می‌خواهد تمام جام‌های قهرمانی مهم را به دست آورد.

آلگری: ماموریت یووه قهرمانی در سری A است

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس فصل گذشته نتوانست در کورس قهرمانی لیگ ایتالیا حضور داشته باشد و حتی نزدیک بود سهمیه حضور در لیگ قهرمانان را هم از دست بدهد. 
آنها فصل را خوب شروع نکردند و عملکرد ضعیف این تیم باعث ناراحتی و نگرانی هوادارانش شد اما در نهایت شرایط بهبود پیدا کرد و بیانکونری بار دیگر و برای دومین فصل متوالی در جایگاه چهارم جدول رده‌بندی قرار گرفت تا در لیگ قهرمانان هم حضور داشته باشد. 
با این حال، چنین چیزی برای یووه کافی نیست و آنها که چندین سال قهرمان بلامنازع ایتالیا به حساب می‌آمدند، در پی تکرار این درخشش و موفقیت هستند. 
یوونتوس برای برگزاری اردوی تمرینی پیش فصل به آمریکا سفر کرده و قرار است اولین دیدار دوستانه و تدارکاتی خود را در لاس وگاس برابر تیم مکزیکی شیواز برگزار کند. 

1695443
آلگری در نشست خبری پیش از این بازی گفت:« یوونتوس مانند همیشه می‌خواهد به تمامی اهداف ممکن دست پیدا کند. بعضی از بازیکنان در این تابستان به جمع ما اضافه شده‌اند که بعضی از آنها باتجربه و بعضی جوان هستند. علاوه بر این، این دومین فصل حضور من است و ما با پیش زمینه خوبی شروع خواهیم کرد. پس از یک فصل بدون جام برای اولین بار در 10 سال اخیر، حالا فتح اسکودتو ماموریت ما به حساب می‌آید.»
آخرین باری که یوونتوس در طول یک سال هیچ جامی را به دست نیاورد به فصل 11-2011 برمی‌گشت که این اتفاق فصل گذشته نیز تکرار شد و حالا شاگردان آلگری به دنبال جبران این اتفاق هستند.

دیدگاه‌ها