کد خبر : 1834731 | 31 تیر 1401 ساعت 21:45 | 54.5K بازدید | 5 دیدگاه

ستاره سابق غنا:

وقتی پوگبا و اومتیتی را می‌بینم، حالم بد می‌شود!

اِبنزر آسیفوآ زمانی با پل پوگبا و ساموئل اومتیتی رقابت می کرد ولی حالا در لیگ دوم فرانسه روزگار می گذراند.

وقتی پوگبا و اومتیتی را می‌بینم، حالم بد می‌شود!

به گزارش "ورزش سه"، اِبنزر آسیفوآ یکی از بهترین های مسابقات زیر 20 سال فوتبال جهان در سال 2013 بود و با تیم ملی غنا خوش درخشید. او با ثبت شش گل توانست آقای گل رقابت ها نیز بشود و در نهایت با غنا رتبه سوم رقابت ها را کسب کرد. در همان رقابت ها و در تیم ملی جوانان فرانسه، پل پوگبا و ساموئل اومتیتی جوان حضور داشتند. 

1729206

پوگبا و اومتیتی بر خلاف آسیفوآ توانستند به سطح اول فوتبال دنیا برسند ولی ستاره غنایی هرگز موفق به این کار نشد. پوگبا و اومتیتی سال 2018 با تیم ملی بزرگسالان فرانسه قهرمان جهان شدند و اکنون برای یوونتوس و بارسلونا بازی می کنند ولی آسیفوآ پس از چند سال بازی برای سیون سوئیس و لوهاور فرانسه، اکنون در لیگ دو فرانسه در عضویت پائو قرار دارد.

1729207

آسیفوآ در مصاحبه جدید خود و با نام بردن از پوگبا و اومتیتی گفت:« وقتی پوگبا و اومتیتی و دیگر بازیکنان هم رده خودم را در سطح اول فوتبال دنیا می بینم، حالم بد و بسیار غمگین می شوم. هر سه در رقابت های زیر 20 سال دنیا در ترکیه بازی می کردیم و در یک سطح بودیم.»

1729208

آسیفوآ ادامه داد:« تفاوت بین آنها و من در این بود که کشورشان قدر آنها را می دانست و هر کاری برای پیشرفت نیاز بود انجام داد. حالا آنها قهرمان جهان هستند و همچنان در سطح اول فوتبال دنیا بازی می کنند. برای ما ولی فوتبال در همان بازی ها تمام شد؛ وقتی نتوانستیم به فینال برسیم.»

دیدگاه‌ها