کد خبر : 1834750 | 31 تیر 1401 ساعت 20:45 | 82.3K بازدید | 7 دیدگاه

مایک تایسون: به زودی می‌میرم!

مایک تایسون زمانی در رینگ غیرقابل شکست به نظر می رسید، اما به نظر می رسد مرد 56 ساله متقاعد شده است که زمان زیادی زنده نخواهد ماند.

مایک تایسون: به زودی می‌میرم!

به گزارش "ورزش سه"، مایک تایسون ملقب به مایک آهنین، در مصاحبه ای با تراپیستش "شان مک فارلند"، در پادکست Hotboxin" With Mike Tyson"، درباره دیدگاهش نسبت به امنیت مالی، تاثیر پول بر خوشبختی و اینکه چه اندازه عمر خواهد کرد؛ حرف زد.

1712668

تایسون به مک فارلند گفت:«البته همه ما یک روز می میریم ولی وقتی در آینه به خودم نگاه می‌کنم و آن لکه های کوچک را روی صورتم می‌بینم، می‌گویم وای، تاریخ انقضای من نزدیک است، واقعاً به زودی می میرم.»

تایسون پیشتر در پادکست گفته بود:« حتی در حال حاضر پول برای من معنایی ندارد. من همیشه به مردم می گویم فکر می کنید پول شما را خوشحال می کند؟ آنها قبلاً هرگز پول زیادی نداشته اند. وقتی پول زیادی دارید، نمی توانید انتظار داشته باشید که کسی شما را دوست نداشته باشد. من چگونه تو را دوست خواهم داشت؟ وقتی 500 میلیارد دلار داری، چطور اعتراف کنم عاشقتم؟ پول فقط یک احساس کاذب امنیت است. شما معتقدید هیچ اتفاقی نمی تواند بیفتد. شما باور نمی کنید که بانک ها ممکن است سقوط کنند. وقتی پول زیادی دارید، باور دارید که شکست ناپذیر هستید ولی این درست نیست. به همین دلیل است که من همیشه می گویم پول یک احساس کاذب امنیت است.»

تایسون به نقل از نیویورک پست گفت:« سخت ترین حریفی که تا به حال با آن روبرو شده ام، خودم هستم. من اعتماد به نفس پایینی داشتم. افراد با منیت های بزرگ اغلب اعتماد به نفس پایینی دارند.»

دیدگاه‌ها