کد خبر : 1834760 | 31 تیر 1401 ساعت 22:02 | 29.8K بازدید | 9 دیدگاه

استقلال به مصاف تیم امید ابراهیمی می رود

استقلال و الوکره قطر روز یکشنبه و در یک دیدار تدارکاتی به مصاف هم خواهند رفت.

استقلال به مصاف تیم امید ابراهیمی می رود

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال که اردوی تدارکاتی خود را در ترکیه برگزار کرده است، روز گذشته در یک بازی دوستانه به مصاف گنچلربیر رفت و اکنون آبی ها قصد دارند با یک تیم قطری روبرو شوند.

در اطلاعیه ای که باشگاه الوکره قطر در صفحه توئیتر خود منتشر کرد، آمده است: پس از عذرخواهی تیم فوتبال سومقاییت آذربایجان از انجام بازی دوستانه، تیم فوتبال الوکره موفق شد برای برگزاری یک بازی تدارکاتی در روز یکشنبه با باشگاه استقلال ایران به توافق برسد.

تیم فوتبال الوکره که امید ابراهیمی بازیکن سابق استقلال و عضو تیم ملی فوتبال را در ترکیب خود دارد، فصل گذشته توانست به بهترین عنوان خود در لیگ ستارگان قطر طی دو دهه گذشته دست پیدا کند و بعد از السد و الدحیل، در رتبه سوم قرار گرفت.

این در حالی است که قرار است استقلال فردا در یک بازی دوستانه به مصاف فاتح کاراگومروک برود. تیمی که در سوپر لیگ ترکیه حضور دارد و هدایت آن بر عهده آندره‌آ پیرلو بازیکن اسبق و مشهور فوتبال ایتالیا است.

باید دید با توجه به فاصله زمانی کم بین دو بازی، کادرفنی آبی ها چه برنامه ریزی برای این دو بازی دارد ولی احتمال دارد که ساپینتو از دو ترکیب متفاوت در این دو بازی استفاده کند.

1729292

دیدگاه‌ها