کد خبر : 1834787 | 01 مرداد 1401 ساعت 09:22 | 10.2K بازدید | 2 دیدگاه

ناگلزمان: منتظر چهره جدید بایرن مونیخ باشید

یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، می‌گوید تیمش در فصل آینده با چهره جدیدی به میدان خواهد رفت.

ناگلزمان: منتظر چهره جدید بایرن مونیخ باشید

به گزارش "ورزش سه"، ناگلزمان در آستانه دومین فصل حضورش روی نیمکت بایرن مونیخ ماموریت سختی را بر عهده دارد اما به نظر می‌رسد که از توانایی رویارویی با این ماموریت نیز برخوردار است. 
بایرن فصل گذشته موفق شد بار دیگر جام قهرمانی بوندسلیگا را برای دهمین بار متوالی بالای سر ببرد اما حذف آنها برابر ویارئال از لیگ قهرمانان باعث ناراحتی هواداران این تیم شد، اتفاقی که این مربی آلمانی امیدوار است این بار تکرار نشود. 
ناگلزمان که امروز روز تولد اوست، در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت:« من می‌خواهم خوشحال بمانم. و می‌خواهم در دومین سال حضورم در بایرن به عنوان مربی از اولین سال موفق‌تر باشم. این بزرگترین آرزوی من است. من بی‌صبرانه منتظر چهره جدید بایرن در این فصل هستم.»
بایرن مونیخ بامداد فردا در دیداری تدارکاتی و دوستانه در اردوی تمرینی پیش فصل به مصاف منچسترسیتی خواهد رفت و سرمربی این تیم درباره این بازی گفت:« من می‌خواهم بار دیگر فوتبال هجومی را از تیمم ببینم. مهم است که بازی فردا را ببریم. ما تنها دو بازی دوستانه داریم و باید از آنها استفاده کنیم اما پپ هم چنین هدفی دارد.»

1728585
این مربی آلمانی درباره شایعه جذب هری کین اضافه کرد:« او بسیار گرانقیمت است. این بازیکن روی توپ قوی است و بدن قدرتمندی هم دارد. البته که شاید چنین چیزی به نوعی درست باشد اما با قیمتی که در حال حاضر دارد بسیار دشوار است. ما باید ببینیم که در آینده چه رخ خواهد داد.»
او در پاسخ به این سوال که آیا ماتیس دی‌لیخت در بازی فردا در ترکیب این تیم به میدان خواهد رفت یا نه، گفت:«باید ببینیم. من پس از بازی با او صحبت کردم. به او گفتم که جلسه تمرینی بسیار سخت بود. شنیدم که اگر فرصت زیادی برای بازی نداشته باشی، آماده ماندن در ایتالیا بسیار دشوار است. ما فردا تصمیمی در این باره خواهیم گرفت.»
ناگلزمان همچنین درباره سادیو مانه ادامه داد:« ایده ما این بود که مانه برگردد اما مسافت بسیار زیاد است. چند روز اخیر بسیار پرفشار بوده است. بنابراین ما تصمیم گرفتیم که برگرداندن او دلیلی ندارد. ما نمی‌خواهیم که او به خودش آسیب بزند. او به مونیخ پرواز خواهد کرد و آنجا تمرین می‌کند. این بهترین تصمیم است.»
سرمربی بایرن درباره رویایی با پپ گواردیولا اظهار کرد:« من پپ را ا زمان حضورش در بارسلونا دنبال می‌کردم. سبک بازی بارسلونا بسیار درخشان بود. وقتی شما مربی جوانی هستید، باید اطمینان حاصل کنید که همه بازی‌ها را می‌بینید و ایده‌های جدید را از بهترین مربیان حاضر در فوتبال جمع‌آوری می‌کنید. سیتی مربی و مدیر ورزشی خوبی دارد. آنها کار بسیار خوبی در چند سال اخیر انجام داده‌اند و بنابراین یکی از بهترین تیم‌های اروپا هستند.»

دیدگاه‌ها