کد خبر : 1834916 | 01 مرداد 1401 ساعت 19:55 | 26.1K بازدید | 10 دیدگاه

فرناندو سانتوس:

رونالدو خودش زمان خداحافظی را تعیین می‌کند

فرناندو سانتوس، سرمربی پرتغال معتقد است کریستیانو رونالدو، ستاره یونایتد خودش زمان خداحافظی از فوتبال را تعیین خواهد کرد.

رونالدو خودش زمان خداحافظی را تعیین می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می‌رسد کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی و 37 ساله قصد ندارد به این زودی بازنشسته شود و شرایط فیزیکی فوق العاده این بازیکن باعث شد او هنوز نمایش درخشانی در زمین از خود ارائه دهد. در سال 2020، رونالدو در جشن تولد 35 سالگی خود فاش کرد بازی کردن تا 40 سالگی در دستور کار او قرار دارد و فعلا دلیلی مبنی بر خداحافظی از دنیای فوتبال نمی‌بیند.

1700870

البته رونالدو در روزهای اخیر در تلاش برای یافتن یک باشگاه جدید بوده و حضور در تمرینات پیش فصل یونایتد شرکت نکرده است. به نظر می‌رسید رونالدو حاضر است برای پیوستن به اتلتیکومادرید در تابستان امسال 30 درصد از دستمزد خود را کاهش دهد. همچنین تیم‌هایی چون چلسی و بایرن پیشنهاد ژرژ مندس برای جذب رونالدو را رد کردند و آینده او در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. حالا فرناندو سانتوس مدعی شد زمانی که رونالدو نتواند درخشش همیشگی خود را در زمین تکرار کند، با فوتبال وداع خواهد کرد.

فرناندو سانتوس درباره کاپیتان 37 ساله تیم ملی پرتغال گفت: "قطعا روزی که کریستیانو رونالدو احساس کند که شرایط و آمادگی‌اش مثل دوران گذشته نیست، از دنیای فوتبال خداحافظی خواهد کرد. در واقع اگر کریستیانو خودش متوجه شود که دیگر نمی‌تواند همان رونالدوی همیشگی در زمین فوتبال باشد، به دوران حرفه‌ای خود پایان خواهد داد."

دیدگاه‌ها