کد خبر : 1834927 | 01 مرداد 1401 ساعت 21:08 | 51.4K بازدید | 17 دیدگاه

با نقش‌آفرینی ژرژ مندس؛

عملیات جدایی رونالدو از یونایتد شدت خواهد گرفت

ژرژ مندس، مدیر برنامه کریستیانو رونالدو به‌زودی فاز دوم عملیات فروش این بازیکن و جدایی او از منچستریونایتد را آغاز خواهد کرد.

عملیات جدایی رونالدو از یونایتد شدت خواهد گرفت

به گزارش "ورزش سه"، غیبت طولانی‌مدت و مکرر کریستیانو رونالدو در تمرینات پیش فصل منچستریونایتد و تور آسیایی این باشگاه، احتمال جدایی او تنها بعد از یک فصل از جمع بازیکنان شیاطین سرخ را افزایش داده است. به نظر می‌رسد این بازیکن تصور می‌کند آینده روشنی در اولدترافورد ندارد و غیبت منچستریونایتد در فصل بعد لیگ قهرمانان، تمایل کریستیانو رونالدو را به جدایی از این باشگاه، دو چندان کرده است. 

1725852

البته در هفته‌های اخیر اخباری در مورد احتمال انتقال این بازیکن به چند تیم بزرگ مطرح شد، اما کریستیانو رونالدو در ماه فوریه 38 ساله می‌شود و کمتر باشگاهی از قدرت مالی لازم برای پرداخت دستمزد این ستاره گران‌قیمت برخوردار است.

ژرژ مندس برای انتقال کریستیانو رونالدو در حال برنامه ریزی برای تماس مستقیم با بسیاری از باشگاه‌های بزرگ و نامدار اروپایی حاضر در لیگ قهرمانان فصل آینده است. این مدیر برنامه مشهور قصد دارد دوباره با مدیران دو باشگاه چلسی و بایرن مونیخ در مورد انتقال رونالدو مذاکره کند. همچنین اتلتیکومادرید نیز خواهان جذب این ستاره بزرگ و پرافتخار شده، اما آنها برای بهبود شرایط مالی خود و فراهم کردن شرایط این انتقال بزرگ، نیاز به فروش تعدادی از بازیکنان خود در فصل تابستان امسال دارند و این پروسه به‌زودی نهایی نخواهد شد. به هر حال احتمالا اخبار و شایعات جدایی کریستیانو رونالدو از منچستریونایتد تا پایان پنجره تابستانی ادامه دارد و بعید است تکلیف آینده این بازیکن اینقدر زود روشن شود.

دیدگاه‌ها