کد خبر : 1834933 | 01 مرداد 1401 ساعت 21:56 | 13.9K بازدید | 2 دیدگاه

عکس یادگاری جواد نکونام و مربی الشحانیه

تیم فولاد عصر امروز در یک دیدار تدارکاتی که در ترکیه برگزار شد با نتیجه 3-1 تیم الشحانیه را شکست داد. تیمی که مربیگری‌اش برعهده سعید یونسی مربی ایرانی است.

عکس یادگاری جواد نکونام و مربی الشحانیه

به گزارش "ورزش سه"، اشکان دژاگه در این بازی در نیمه نخست برای تیم فولاد در برابر تیم الشحانیه به میدان آمد. الشحانیه قطر که در لیگ یک حضور دارد تیم سابق اشکان دژاگه به حساب می‌آید. کاپیتان سابق تیم ملی به‌تازگی با جدایی از این تیم پیراهن تیم فولاد را برتن کرد.

حضور مربی ایرانی در راس کادر فنی تیم الشحانیه موجب شد این باشگاه در صدور رضایتنامه برای باشگاه فولاد مساعدت به خرج دهد. البته رفاقت جواد نکونام و سعید یونسی هم در صدور رضایتنامه اشکان دژاگه تاثیر گذار بود.

دو تیم در بازی دوستانه امروز از نفرات اصلی خود در نیمه نخست استفاده کردند و به همین‌خاطر جواد نکونام هم به اشکان دژاگه در این نیمه بازی داد. نیمه نخست این بازی یک بر صفر به سود فولاد تمام شد و در نهایت فولاد با دو گل علیرضا باویه و احسان پهلوان 3-1 تیم الشحانیه را شکست داد.

الشحانیه برای صعود به لیگ ستارگان قطر تلاش می‌کند. این تیم در صورت قهرمانی در لیگ یک که 8 تیم حضور دارند باید با تیم آخر لیگ ستارگان قطر بازی کند و در صورت برتری می‌تواند به این لیگ راه پیدا کند. این بازی در مرحله پلی‌آف به‌صورت تک مسابقه برگزار می‌شود.

1729563
1729562

دیدگاه‌ها