کد خبر : 1834940 | 01 مرداد 1401 ساعت 22:38 | 29.3K بازدید | 11 دیدگاه

رونمایی از خرید جدید فولاد در یک تقابل خاص؛

تودیع و معارفه همزمان دژاگه در ترکیه (عکس)

هافبک تازه‌وارد فولاد بلافاصله بعد از اولین تمرین رسمی خود با این تیم، امشب برای سرخ‌پوشان به میدان رفت.

تودیع و معارفه همزمان دژاگه در ترکیه (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، اشکان دژاگه روز گذشته بعد از نهایی شدن حضورش در فولاد، اولین تمرین خود را با این تیم در اردوی ترکیه برگزار کرد. او که از چند روز پیش در اردوی سرخ‌پوشان اهواز حضور داشت، بلافاصله بعد از اولین تمرین رسمی، اولین بازی خود را هم برای فولاد انجام داد؛ جالب اینجاست که تقابل دژاگه با تیم سابقش، در همین بازی صورت گرفت تا همه چیز به سرعت برای این ستاره کهنه کار رقم بخورد.

اشکان دژاگه بعد از ترک تراکتور راهی قطر شد و یک فصل برای تیم الشحانیه بازی کرد. او در پایان فصل اول حضورش در این تیم قطری ترجیح داد دوباره در ایران بازی کند؛ مقصد بعدی کاپیتان سابق تیم ملی، فولاد بود. او با دریافت رضایت باشگاه قطری، شاگرد جواد نکونام شد.

هافبک 36 ساله ایرانی- آلمانی بعد از دوره نه‌چندان موفقی که در الشحانیه داشت و به همین خاطر کوتاه بود، انگیزه بالایی برای درخشش با پیراهن فولاد دارد. خرید جدید فولاد امشب در شرایطی که جواد نکونام به همه شاگردانش بازی داد، فرصت بازی برای تیم جدید خود را انجام داد.

رونمایی از اشکان با پیراهن فولاد در روزی که تیم مقابل، الشحانیه (تیم سابق این بازیکن) بود، شرایط جالبی را برای شروع کار این بازیکن در مقصد جدیدش رقم زد. پاقدم دژاگه هم برای فولاد خوش بود و بازی با پیروزی سه بر یک سرخ‌پوشان اهواز به پایان رسید.

1729579

دیدگاه‌ها