کد خبر : 1834967 | 02 مرداد 1401 ساعت 08:00 | 32.3K بازدید | 16 دیدگاه

سیتی 1 - 0 بایرن؛ چه شروعی داشت ارلینگ هالند (عکس)

منچسترسیتی در دیداری دوستانه با تک گل ارلینگ هالند، ستاره جدید خود، موفق شد از سد بایرن مونیخ عبور کند.

سیتی 1 - 0 بایرن؛ چه شروعی داشت ارلینگ هالند (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی خیلی زودتر از آغاز رسمی پنجره نقل و انتقالات تابستانی، موفق به جذب ارلینگ هالند شد و با ستاره نروژی دورتموند به توافق رسید. بایرن مونیخ نیز یکی از تیم های بزرگی بود که برای جذب هالند تلاش کرد، اما در نهایت این سیتیزن ها بودند که با این ستاره ارزشمند به توافق دست یافتند. حالا منچسترسیتی امروز در دیداری دوستانه موفق شد با تک گل ارلینگ هالند از سد بایرن مونیخ عبور کند.

شرایط جوی به قدری در ایالت ویسکانسین در ایالت متحده افتضاح بود که مسابقه با 30 دقیقه تاخیر آغاز شد و حتی اخباری در مورد لغو بازی نیز شنیده می شد. در نهایت این دیدار شروع شد، اما داور چند بار در طول مسابقه مجبور به متوقف کردن جریان آن شد.

در همان دقیقه 11 بود که جک گریلیش، ستاره انگلیسی منچسترسیتی از سمت چپ نفوذ خوبی داشت و توپ را به سمت دروازه بایرن مونیخ ارسال کرد. توپ از مانوئل نویر نیز گذشت و در مقابل دروازه خالی به ارلینگ هالند رسید تا این بازیکن به راحتی موفق به زدن تک گل این مسابقه شود. مطابق سنت مسابقات دوستانه، هر دو سرمربی در طول بازی تعویض های زیادی انجام دادند. در نهایت تلاش بایرن مونیخ برای زدن گل تساوی اثربخش نبود و سیتی با همان تک گل دقایق ابتدایی ارلینگ هالند در این بازی به برتری 0-1 دست یافت.

1729628
1729629
1729630

دیدگاه‌ها