کد خبر : 1834983 | 02 مرداد 1401 ساعت 09:36 | 14.3K بازدید | 6 دیدگاه

گواردیولا: بهترین نسخه از هالند را در طول فصل ببینید

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، از گلزنی ارلینگ هالند در اولین دیدارش برای این تیم ابراز خوشحالی کرد.

گواردیولا: بهترین نسخه از هالند را در طول فصل ببینید

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی شب گذشته در دیداری دوستانه و تدارکاتی به مصاف بایرن مونیخ رفت و موفق شد با یک گل از سد این تیم عبور کند. 
این اولین بار بود که هالند پس از پیوستن به جمع شاگردان گواردیولا با پیراهن سیتی به میدان می‌رفت و موفق شد توانایی و مهارتش را برابر قهرمان بوندسلیگا به خوبی نمایش دهد و با تک گلی که به ثمر رساند، پیروزی را برای تیمش به ارمغان بیاورد. 
گواردیولا پس از پایان بازی درباره این بازیکن گفت:« او یک گل زد که اتفاق مهمی برای ما است. این توپ‌های برابر دروازه تخصص اوست و او همیشه برای استفاده از آنها در برابر دروازه‌بان حضور دارد که یکی از ویژگی‌های او به حساب می‌آید.»

1729630


این مربی اسپانیایی با اشاره به شرایط هالند پس از پیوستن به سیتی اظهار داشت:« او در دقایق اولیه نشان داد که به ریتم و زمان بیشتی نیار دارد. این بازی برای او بسیار خوب بود. ما دیدیم که او چطور به شرایطی که در چند هفته گذشته داشت واکنش نشان داد. وقتی مسابقات شروع شود ما در طول هفته فرصت داریم که برای دیدارهای آخر هفته آماده شویم و می‌توانیم بهترین بازی را از هالند بگیریم.»
سرمربی سیتی درباره پیروزی برابر بایرن مونیخ اضافه کرد:« این نتیجه مهم نبود، مهم این است که ما هنوز آماده نیستیم. دو هفته وقت داریم، دو بازی خوب انجام دادیم و شانس‌های زیادی داشتیم. ما باید روی ضدحملات به خوبی کار کنیم تا عملکرد بهتری داشته باشیم.»
او با اشاره به اضافه شدن چند بازیکن جدید به تیمش ادامه داد:« هالند بازیکن بسیار خوبی است، او واقعا فروتن و آرام است اما فقط او نیست، هرچند که خرید مهمی برای ما بود اما جولیان، کالوین فیلیپس و بازیکنان جوان دیگری هم هستند. آنها بسیار باهوش هستند و بهترین کیفیت ممکن را روی توپ دارند.»

دیدگاه‌ها