کد خبر : 1834992 | 02 مرداد 1401 ساعت 10:17 | 7K بازدید | 2 دیدگاه

وقفه طولانی و دو نیمه کوتاه در دیدار سیتی و بایرن

دیدار دو تیم بایرن مونیخ و منچسترسیتی تحت تاثیر بارش شدید باران و طوفان با مشکلاتی روبرو شد.

وقفه طولانی و دو نیمه کوتاه در دیدار سیتی و بایرن

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی شب گذشته در دیداری دوستانه برابر بایرن مونیخ قرار گرفت و با نتیجه 0-1 در این بازی به پیروزی رسید. 
در فاصله 15 دقیقه تا شروع این بازی بود که اعلام شد احتمال وزش باد شدید و طوفان وجود دارد و به همین دلیل، این دیدار با تاخیر برگزار خواهد شد. پیامی نیز روی نمایشگر ورزشگاه به تصویر درآمد که این موضوع را به اطلاع تماشاگران رساند و از آنها خواست که در جایگاه امنی قرار بگیرند. 
با بهبود شرایط، این بازی نزدیک به 15 دقیقه پس از زمانی که در ابتدا اعلام شده بود آغاز شد و دو تیم به زمین آمدند تا بازی را آغاز کنند. 

1729685
اما این شرایط دشوار همچنان ادامه داشت و زمانی که ارلینگ هالند تک گل این بازی را در اولین دیدارش برای سیتی به ثمر رساند، بارش باران بسیار شدید شد و رعد و برق وحشتناکی را نیز به همراه داشت و همین باعث شد که داور بازی را متوقف کند. 
پس از تاخیری که نزدیک به یک ساعت طول کشید، بازی ادامه پیدا کرد. به خاطر اتفاقاتی که رخ داد و تاخیر زیادی که ایجاد شد، بازیکنان بین دو نیمه به رختکن نرفتند و استراحت کوتاهی کردند. از سوی دیگر، دو نیمه نیز به جای 45 دقیقه عادی و مرسوم، در دو بازه 40 دقیقه‌ای برگزار شد تا هرچه زودتر به پایان برسد.

دیدگاه‌ها