کد خبر : 1835001 | 02 مرداد 1401 ساعت 10:42 | 36.2K بازدید | 6 دیدگاه

استقلال - محمد محبی؛ این پرونده بسته شد

ماریو سیلوا علیه ریکاردو ساپینتو

با حضور محمد محبی در ترکیب ثابت سانتاکلارا و گلزنی او در بازی با ریوآوه حالا می‌شود پیش بینی بهتری در مورد این بازیکن داشت؛ ادامه حضور در تیم پرتغالی.

ماریو سیلوا علیه ریکاردو ساپینتو

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه استقلال مذاکرات مثبتی با محمد محبی و هم چنین باشگاه سانتاکلارا داشت و پیش‌بینی می‌شد که او بعد از سفر به پرتغال که به دلیل ایجاد مشکل در صدور ویزا با تاخیر زیادی انجام شد، به تهران باز گردد و حتی به اردوی آبی‌ها در ترکیه اضافه شود. اگرچه این روزها خبری که از این بازیکن به گوش می‌رسد حضور در تمرینات و بازی‌های دوستانه سانتاکلارا است و همان طور که اشاره شد در بازی با ریوآوه، او زننده یکی از دو گل تیمش بود.

از ابتدا هم قرار بود ماریو سیلوا در مورد آینده این بازیکن تصمیم بگیرد. او  سومین مربی تیم سانتاکلارا در فصل گذشته محسوب می شود. دیر ملحق شدن به اردوی تیم در ابتدای فصل گذشته و هم چنین تغییر پی در پی مربی و در نهایت مصدومیت، موجب شد تا محمد محبی فصل گذشته کمتر فرصت حضور در ترکیب ثابت تیم را پیدا کند و در نهایت موفق به زدن 3 گل برای تیمش شد که یکی از این گل ها در برابر تیم بفیکا به ثمر رسید. اما ماریو سیلوا فصل گذشته شناخت خوبی در مورد محمد محبی پیدا کرد و به نظر می رسد در فصل جدید قصد استفاده از او در ترکیب ثابت تیم را دارد. او این تصمیم را در همان ابتدای حضورش در بازی با ریوآوه عملی کرد تا محمد محبی خیال بازگشت به تیم آبی را از سر بیرون کند.

1729724

نکته جالب اینکه ماریو سیلوا که فصل گذشته با همه بحران ها تیم سانتاکلارا را به مقام هفتم رساند و به همین خاطر مورد تحسین تماشاگران این باشگاه است از محمد محبی در راس خط حمله تیمش استفاده کرده است؛ در حالی که محمد محبی را در ایران بیشتر به عنوان بازیکن کناری در خط حمله دیده ایم. یکی از انگیزه های بازگشت محمد محبی به ایران به تن کردن پیراهن دوباره تیم ملی در آستانه جام جهانی 2022 بوده است. اتفاقی که در زمان مربیگری مارک ویلموتس برای او رخ داد. او در گذشته سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی امید و تیم ملی بزرگسالان به طور همزمان را داشت اما به یکباره در زمان مربیگری اسکوچیچ این فرصت را از دست داد.

1729720

البته که درخشش در ترکیب سانتاکلارا در حالی که در پرتغال به تیم بهتری تبدیل شده می تواند معرف دوباره محمد محبی به کادر فنی تیم ملی باشد، همان طور که علی علیپور هم با درخشش در ترکیب ماریتیمو دوباره به تیم ملی رسید؛ مالک باشگاه سانتاکلارا هم حضور دوباره محمد محبی را در ترکیب تیم سانتاکلارا برای فصل آینده تایید کرده است. او با قراردادن بند فسخ 3 میلیون یورویی در قرارداد این بازیکن گفته بود ترجیح من این است که محمد محبی را به یکی از تیم های مطرح پرتغال یعنی پورتو – اسپورتینگ – براگا و... بفروشم تا برای حضور دوباره او در ایران برنامه‌ریزی کنم.

با اتفاقات روزهای اخیر باید پرونده حضور محمد محبی در تیم استقلال را ببندیم. اگرچه که برای تحقق این انتقال حتی ریکاردو ساپینتو شخصا با ماریو سیلوا وارد مذاکره شده بود.

دیدگاه‌ها