کد خبر : 1835015 | 02 مرداد 1401 ساعت 11:39 | 34.7K بازدید | 8 دیدگاه

ناگلزمان: مهاجم جدید بایرن فصلی 40 گل می‌زند

یولیان ناگلزمان، سرمربی جوان بایرن مونیخ، به تمجید از خرید جدید این باشگاه پرداخته است.

ناگلزمان: مهاجم جدید بایرن فصلی 40 گل می‌زند

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ بامداد امروز در دیداری دوستانه در ایالات متحده و با تک گل ارلینگ هالند در دقایق ابتدایی مغلوب منچسترسیتی شد. اخبار حاکی از توافق ماتیس تل، ستاره جوان و فرانسوی باشگاه رن و انتقال او به بایرن مونیخ برای فصل بعد است و یولیان ناگلزمان مدعی شد این بازیکن می تواند در آینده به یکی از بهترین‌های فوتبال جهان تبدیل شود.

یولیان ناگلزمان بعد از اتمام مسابقه گفت: "در 10 دقیقه اول مشکلاتی را تجربه کردیم و نتوانستی کنترل لازم را روی بازی داشته باشیم. اما بعد از وقت استراحت بین نیمه اول کمی بهتر کار کردیم و البته عملکرد جمال موسیالا در نیمه دوم درخشان و فوق العاده بود.

1713304

عملکرد مارسل سابیتزر در بازی های اخیر؟ سابی یکی از بهترین بازیکنان بایرن مونیخ در نیمه اول بود و وقتی سیتی پرس می کرد این بازیکن آرامش خود را حفظ می کرد. من از عملکرد مارسل سابیتزر در این بازی راضی بودم.

احتمال انتقال ماتیس تل به بایرن مونیخ؟ او بازیکن جوان و با استعدادی است و البته می تواند در چندین پست در خط حمله مانند مهاجم مرکزی و البته وینگر بازی کند. ماتیس تل از نظر فیزیکی بسیار سریع و قوی است و می تواند به خوبی توپ را پشت به دروازه نگه دارد. به نظر من ماتیس تل می تواند روزی به یکی از بهترین مهاجمان فوتبال جهان تبدیل شود. من این تصور را دارم که او می تواند در آینده در هر فصل 40 گل به ثمر برساند، اما با زدن 10 گل در اولین فصل نیز از عملکرد او رضایت خواهم داشت."

دیدگاه‌ها