کد خبر : 1835070 | 02 مرداد 1401 ساعت 16:08 | 51.6K بازدید | 9 دیدگاه

رضا یزدان دوست رسما شاگرد بردیف شد؛

معرفی دومین خرید تابستانی امروز تراکتور

باشگاه تراکتور ساعتی بعد از معرفی برزگر، خرید دیگر خود را رسما اعلام کرد.

معرفی دومین خرید تابستانی امروز تراکتور

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال تراکتور اردوی آماده سازی پیش فصل خود را در ترکیه برپا کرده است. بازیکنان این تیم از هفته گذشته زیر نظر قربان بردیف، دوران فشرده آماده سازی خود را پشت سر می گذرانند. در این اردو چند بازیکن جدید هم به جمع سرخ پوشان اضافه شدند و دو خرید جدید آنها نیز امروز معرفی شد.

قرار بود در اردوی ترکیه، چند بازیکن خارجی در تمرینات حضور یافته و در صورت تایید بردیف، تراکتوری شوند؛ این اتفاق را طی روزهای اخیر شاهد بودیم و سرخ پوشان دو بازیکن خارجی را با تایید سرمربی روسی-ترکمن به خدمت گرفتند. آنها امروز هم دو خرید داخلی را رسمی کردند؛ آریا برزگر و رضا یزدان‌دوست.

مدافع میانی 30 ساله که دقایقی پیش رسما به عنوان جدیدترین خرید تابستان تراکتور معرفی شد، پیش از این در اردوی سرخ پوشان حضور داشت. او فصل گذشته از شهرخودرو به صورت قرضی در نفت آبادان حضور یافت و اکنون به عنوان جدیدترین بازیکن تراکتور، به جمع شاگردان بردیف در ترکیه ملحق شده است.

یزدان دوست سابقه حضور در صنعت نفت آبادان، نفت مسجد سلیمان، مس رفسنجان، استقلال خوزستان و شهر خودرو را در کارنامه دارد. این مدافع بلند قامت، فصل گذشته ۲۳ بازی برای نفت آبادان در لیگ برتر و جام حذفی انجام داده است.

دیدگاه‌ها