کد خبر : 1835077 | 02 مرداد 1401 ساعت 16:45 | 11.9K بازدید | 9 دیدگاه

مهیای بازی با لیورپول می‌شویم

هالند: پیروزی بر بایرن حس خوبی داشت

مهاجم نروژی منچسترسیتی معتقد است که مصاف با بایرن مونیخ آزمون خوبی برای این تیم پیش از مصاف با لیورپول در جام خیریه انگلیس بوده است.

هالند: پیروزی بر بایرن حس خوبی داشت

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی شب گذشته در دیداری دوستانه و تدارکاتی به مصاف بایرن مونیخ رفت و موفق شد با یک گل از سد این تیم عبور کند. 
این اولین بار بود که ارلینگ هالند پس از پیوستن به جمع شاگردان گواردیولا با پیراهن سیتی به میدان می‌رفت و موفق شد توانایی و مهارتش را برابر قهرمان بوندسلیگا به خوبی نمایش دهد و با تک گلی که در دقیقه 12 به ثمر رساند، پیروزی را برای تیمش به ارمغان بیاورد. 

1729630

هالند پس از اتمام بازی گفت:« پیروزی بر بایرن مونیخ حس خوبی داشت. این اولین بار است که مقابل بایرن مونیخ برنده می شوم و این اتفاق پس از هفت شکست متوالی مقابل آنها برایم افتاد. تیم بازی باکیفیتی از خود به نمایش گذاشت و این آزمون واقعاً خوبی برای ما پیش از بازی با لیورپول در جام خیریه بود.»

هالند همچنین درباره بازی کنار جک گریلیش گفت:« گریلیش بازیکن خوبی است. هم من و هم او باید بهتر شویم اما در مجموع ارتباط خوبی بین ما در زمین برقرار بود. انرژی جک را دوست دارم و بازی کنار او سرگرم‌کننده خواهد بود. پس از 6 هفته بازی نکردن، این بازی واقعاً خوبی بود، بنابراین حس خوبی از بازی کردن داشتم.»

1729628

هالند 21 ساله در پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی جاری با قراردادی 5 ساله به ارزش 65 میلیون یورو به تیم تحت‌هدایت پپ گواردیولا پیوست. این مهاجم نروژی 21 ساله در 89 بازی برای دورتموند به میدان رفت و آمار 86 گل زده و 23 پاس‌گل را از خود به ثبت رساند.

دیدگاه‌ها