کد خبر : 1835078 | 02 مرداد 1401 ساعت 16:50 | 17.6K بازدید | 12 دیدگاه

شاگردان جان اسپرا علیه ادامه حکمرانی فرانسه

امشب دو‌ تیم‌ فرانسه و آمریکا در فینال لیگ ملت‌ها به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

شاگردان جان اسپرا علیه ادامه حکمرانی فرانسه

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته رقابت‌های مرحله نیمه‌نهایی لیگ ملت‌ها برگزار شد و تیم‌های فینالیست مشخص شدند. آمریکا در جدالی که تصور می‌شد نزدیک‌تر دنبال شود در سه ست پیاپی موفق به شکست تیم اول رنکینگ جهانی یعنی لهستان شد و جواز حضور در فینال مسابقات را کسب کرد.

در سمت مقابل فرانسه برابر تیم میزبان یعنی ایتالیا قرار گرفت و در حالی‌که تصور می‌شد شاهد رقابت نزدیکی بین دو تیم باشیم نهایتاً شاگردان آندره‌آ جیانی به ساده ترین شکل ممکن حریف خود را شکست داده و با پیروزی در سه ست پیاپی راهی فینال لیگ ملت‌ها شدند.

1729805

با وجود اینکه لهستان در حال حاضر صدر جدول رنکینگ فدراسیون جهانی والیبال را به خود اختصاص داده اما گزاف نیست اگر بگویم که فرانسه آماده‌ترین تیم دنیا در یک سال اخیر بوده است. آنها چند ماه پیش در رقابت‌های المپیک توکیو به مقام قهرمانی رسیدند و حالا در لیگ ملت‌ها نیز جواز حضور در فینال را کسب کردند.

در حقیقت فرانسوی‌ها در مسابقه امشب به دنبال ادامه حکمرانی خود بر والیبال دنیا بوده و در سمت مقابل آمریکا نیز تحت هدایت جان اسپرا قصد دارد روند فوق العاده فرانسه را متوقف کند و باید دید کدام یک از آنها موفق عمل خواهند کرد.

دیدگاه‌ها