کد خبر : 1835162 | 03 مرداد 1401 ساعت 10:54 | 46.6K بازدید | 5 دیدگاه

اسپرا: به معنای واقعی کلمه دور کره زمین چرخیدیم

جان اسپرا، سرمربی تیم ملی والیبال آمریکا، بعد از پایان لیگ ملت‌ها پست جالبی را در صفحه شخصی خود منتشر کرد.

اسپرا: به معنای واقعی کلمه دور کره زمین چرخیدیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی والیبال آمریکا شروع قدرتمندانه و فوق العاده‌ای در مرحله گروهی لیگ ملت‌ها داشت و یکی پس از دیگری حریفان خود را شکست داد تا اینکه در برابر ایران قرار گرفت؛ جایی که ملی‌پوشان ایران بالاخره ترمز تیم جان اسپرا را کشیدند.

در نهایت هر طور که بود آمریکا با کسب ۱۰ پیروزی جایگاه سوم جدول در مرحله گروهی را به خود اختصاص داد؛ موضوعی که باعث شد آنها حریف برزیل رده ششمی در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات شوند.

آمریکا موفق شد در مرحله یک چهارم نهایی برزیل قدرتمند را شکست دهد و به جمع چهار تیم پایانی مسابقات صعود کند. شاگردان جان اسپرا در این مرحله نیز به راحتی هر چه تمام‌تر و در سه ست پیاپی لهستان پرستاره و مدعی را شکست دادند و راهی فینال شدند. دیشب هم بازی پایانی برگزار شد اما این فرانسه بود که موفق شد در یک بازی پر هیجان با نتیجه 3-2 آمریکا را شکست دهد و فاتح لیگ ملت‌ها شود.

1729976

جان اسپرا سرمربی تیم ملی والیبال آمریکا ساعاتی پیش پستی را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد و نوشت: این پایانی نبود که به آن امیدوار بودیم اما به مبارزه ای که انجام دادیم افتخار می کنیم. طی دو‌ ماه گذشته این تیم دور کره زمین(به معنای واقعی کلمه) چرخید و اولین تورنمنت عالی در چرخه حضور در المپیک را تجربه کرد. درس های زیادی آموخته شد، اما مهم‌تر از همه، بچه ها فوق العاده انعطاف پذیر بودند و با افتخار نماینده ایالات متحده بودند. من از فداکاری آنها قدردانی می کنم و می خواهم از میشل اسپرا (همسر)، دخترانم و همه خانواده‌هایی که ما را در خانه حمایت می کنند، تشکر ویژه کنم."

دیدگاه‌ها