کد خبر : 1835205 | 03 مرداد 1401 ساعت 14:01 | 14.3K بازدید | 1 دیدگاه

اتفاق جالب در فوتبال آلمان؛

گوینده ورزشگاه، جایزه بازی جوانمردانه دریافت کرد

آرند زیگلر، گوینده ورزشگاه وردربرمن و مجری تلویزیون جایزه بازی جوانمردانه را از سوی فدراسیون فوتبال آلمان دریافت می کند.

گوینده ورزشگاه، جایزه بازی جوانمردانه دریافت کرد

به گزارش "ورزش سه"، آرند زاگلر 57 ساله، مجری برنامه "دنیای شگفت انگیز فوتبال" در شبکه  WDR، جایزه "عادل ترین فرد فوتبال حرفه ای فصل" را به خود اختصاص داده است و فدراسیون فوتبال آلمان ضمن اعلام این خبر مدعی شد این عنوان به زودی به او اهدا خواهد شد. در دربی شمال آلمان در هفته هفتم بوندسلیگای دو و در دیدار وردربرمن مقابل هامبورگ، تیم میزبان با ضربه ایستگاهی ماروین داکش به گل تساوی دست یافت و بازی در آن لحظه 1-1 شد.

1730033

اما ثانیه ای بعد ساشا اشتگمان، داور این دیدار به درستی این گل را مردود اعلام کرد، زیرا میچل ویزر، بازیکن برمن مزاحم دیوار دفاعی سه نفره هامبورگ شد و اجازه دفاع کردن را از آنها گرفت. این حرکت از فصل 2019/20 ممنوع شده و بازیکن تیم مهاجم باید حداقل یک متر با دیوار دفاعی تیم حریف فاصله داشته باشد.

وقتی ساشا اشتگمان این گل را مردود اعلام کرد، جمعیت حاضر در استادیوم به شدت عصبانی شد و به اعتراض پرداخت، اما زاگلر گوینده ورزشگاه توانست با توضیح این قانون، هواداران خشمگین وردربرمن را آرام کند و جنجال اینگونه به اتمام رسید. در پایان، هامبورگ با نتیجه 2-0 به پیروزی رسید.

همچنین فدراسیون فوتبال آلمان امروز اعلام کرد ماریو ویلی ویگرت، مربی نوجوان تیم هولشتاین نیز جایزه بازی جوانمردانه را دریافت خواهد کرد. علاوه بر رونی زیمرمن نایب رئیس  فدراسیون فوتبال آلمان، هیئت داوران انتخاب این جایزه شامل رنه لینگور، بیانا اشتاینهاوس وب، داور سابق بوندسلیگا، گونتر پیلز هستند.

دیدگاه‌ها