کد خبر : 1835208 | 03 مرداد 1401 ساعت 14:17 | 31.3K بازدید | 5 دیدگاه

حضور ادامه دار مربی ایرانی در تیم آ اس رم

مربی ایرانی حاضر در فوتبال ایتالیا با رد دو پیشنهاد لیگ برتری، همچنان روی نیمکت تیم بانوان آ اس رم خواهد نشست.

حضور ادامه دار مربی ایرانی در تیم آ اس رم

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که پیش از این احتمال می رفت علی عابدی، مربی ایرانی حاضر در فوتبال ایتالیا، راهی لیگ برتر ایران شود، این اتفاق نخواهد افتاد و او همچنان در کشور ایتالیا به کار خود ادامه خواهد داد. 
عابدی که در سال 2010 راهی ایتالیا شد پس از دوران بازی، پا به دنیای مربیگری گذاشت، او پس از دو سال مربیگری در تیم سپاهان اصفهان مجددا راهی ایتالیا شد و مربیگری در فوتبال این کشور را از تیم های دسته چهارم و دسته سوم آغاز کرد و پس از حضور در دسته سه فوتبال ایتالیا، در نهایت موفق شد به سری A برسد.

1730040

عابدی که این روزها در تب و تاب حضور در فوتبال ایران و یا ادامه حضور در فوتبال ایتالیا حضور داشت در نهایت به دو پیشنهاد ایرانی و لیگ برتری خود جواب منفی داد. 
این مربی که پیش از این از دانشگاه اصفهان و توروگاتا رم و کمیته ملی المپیک ایتالیا، مدارک لیسانس و فوق لیسانس خود در رشته های تربیت بدنی و علم حرکتی در ورزش و البته دوره حرفه ای بدنسازی را دریافت کرده بود، این روزها با تمدید قرارداد خود تصمیم گرفت تا برای دومین فصل پیاپی روی نیمکت تیم زنان آ اس رم ایتالیا بنشیند.

1730041

نکته جالب درباره عابدی که تاکنون موفق به کسب مدرک یوفا درجه B شده است برگزاری چند دوره مربیگری حرفه ای در باشگاه سپاهان اصفهان بود که در سال های اخیر اتفاق افتاد.
او در حال حاضر تنها مربی ایرانی است که در این سطح از فوتبال ایتالیا به مربیگری می پردازد.

دیدگاه‌ها