کد خبر : 1835214 | 03 مرداد 1401 ساعت 14:45 | 7K بازدید | 3 دیدگاه

لوکاتلی:

از بازگشت پوگبا به یوونتوس سورپرایز شدم

مانوئل لوکاتلی، هافبک ملی‌پوش یوونتوس بازی کنار پل پوگبا را مایه غرور دانست و از ستاره فرانسوی تمجید کرد.

از بازگشت پوگبا به یوونتوس سورپرایز شدم

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس تابستان امسال آنخل دی ماریا، برمر، گاتی، فاجولی و پل پوگبا را به خدمت گرفته و تیمی به مراتب بهتر از فصل قبل در اختیار دارد. امید هواداران برای بازگشت به مسیر قهرمانی زنده شده و باید دید فصل پیش رو برای پرافتخارترین باشگاه ایتالیا چگونه سپری خواهد شد.

1729834

بازگشت پل پوگبا به خصوص شادی زیادی را در هواداران موجب شده است. ستاره فرانسوی بین سال های 2012 تا 2016 بازی های درخشانی برای یوونتوس انجام داد ولی در منچستریونایتد هرگز نتوانست نمایش های خوب خود در یووه را تکرار کند.

1649995

مانوئل لوکاتلی، ستاره ایتالیایی یووه هم از بازگشت پوگبا به وجد آمده است. او به "دازن" گفت:« پوگبا را شخصا نمی شناختم ولی از بازگشت او سورپرایز شدم. در همین مدت اندکی که به جمع ما اضافه شده، تحت تاثیر او قرار گرفته ام. پوگبا یک ستاره جهانی است. او به لحاظ بدنی و تکنیکی در سطحی دیگر قرار دارد و بازی کنار او باعث غرور است.»

لوکاتلی ادامه داد:« پوگبا یک قهرمان است و بازگشت او به یوونتوس اهمیت زیادی داشت. او هیجان و شور زیادی به تیم بخشیده و هر تیمی به بازیکنانی مثل او نیاز دارد. خیلی زود هم صمیمی شده ایم و او به من به خاطر خوش‌پوش بودنم، لقب سوپرکلاس داده است.»

دیدگاه‌ها