کد خبر : 1835241 | 03 مرداد 1401 ساعت 17:10 | 57.2K بازدید | 7 دیدگاه

آسپلیکوئتا در اتلتیکو؟

انتقام چلسی از بارسلونا پس از سه شکست متوالی

ژول کُنده در دوراهی بارسلونا و چلسی مانده و اگر بارسا را انتخاب کند، انتقال سزار آسپلیکوئتا به باشگاه کاتالان را باید منتفی دانست.

انتقام چلسی از بارسلونا پس از سه شکست متوالی

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه سویا چندی پیش دیگو کارلوس، مدافع برزیلی خود را به استون ویلا واگذار کرد. ژول کنده، دیگر مدافع سرشناس سویا نیز به‌زودی راهی تیمی دیگر خواهد شد و هنوز مشخص نیست که نام این تیم بارسلوناست یا چلسی. باشگاه لندنی از هفته‌ها پیش با سویا برای کنده وارد مذاکره شد و پاسخ مثبت بازیکن را نیز گرفت اما با ورود بارسلونا معادلات تغییر کرد. 

1729897

سرعت و بازی با پای عالی کنده باعث شده تا ژاوی جذب او را در اولویت قرار دهد. تماس‌های مکرر ژاوی با کنده در نهایت باعث شد تا نظر ستاره فرانسوی عوض شود و او حالا نزدیک‌تر از همیشه به بارسلوناست ولی باشگاه کاتالان برای جذب کنده باید 60 میلیون یورو هزینه کند؛ یعنی همان مبلغی که چلسی با سویا به توافق رسیده بود. پیشنهادی که هنوز ارائه نشده اما کنده منتظر بارسلونا خواهد ماند.

1380895

چلسی پیش از این قصد جذب عثمان دمبله و رافینیا را داشت ولی اولی با بارسا تمدید کرد و دومی هم راهی باشگاه کاتالان شد. در واقع کنده می‌تواند سومین شکست نقل و انتقالاتی چلسی برابر بارسا باشد و در این‌صورت باشگاه لندنی مانع انتقال سزار آسپلیکوئتا به بارسلونا خواهد شد. مدافع اسپانیایی کاپیتان چلسی است و یک سال دیگر نیز قرارداد دارد. او نیز سخت در پی پیوستن به بارسلوناست ولی اگر کنده به بارسا برود، بسیار بعید است که مجوز جدایی او برای بارسلونا صادر شود. در این صورت آسپلیکوئتا یا ماندنی خواهد بود یا چلسی پیشنهاد اتلتیکو برای او را بررسی خواهد کرد. 

دیدگاه‌ها