کد خبر : 1835249 | 03 مرداد 1401 ساعت 17:44 | 4.4K بازدید | 1 دیدگاه

الساندرو نستا:

یوونتوس باید این فصل حداقل یک جام بگیرد

الساندرو نستا، ستاره سابق فوتبال ایتالیا مدعی شد کار همه سرمربیان یوونتوس برای موفقیت در این تیم دشوار است.

یوونتوس باید این فصل حداقل یک جام بگیرد

به گزارش "ورزش سه"، فصل فوتبال ایتالیا در آستانه آغاز شدن است و با توجه به اضافه شدن ستاره‌های بزرگی چون پل پوگبا، روملو لوکاکو و آنخل دی ماریا، به نظر می‌رسد فصل جذابی در انتظار هواداران فوتبال در این کشور باشد. حالا الساندرو نستا در مورد اینکه کدام تیم شانس بیشتری برای موفقیت در لیگِ فصل آینده دارد، صحبت کرده است.

الساندرو نستا گفت: "برای قهرمانی در لیگ ایتالیا باید اینتر را شکست داد و سپس یوونتوس نیز وجود دارد. اما میلان برای پیشرفت در لیگ قهرمانان باید چند مهره مهم به ترکیب خود اضافه کند؛ آنها به‌تازگی ماجراجویی خود را آغاز کرده‌اند. ناپولی کمی روح تیمی خود را از دست داده است. کالیدو کولیبالی و لورنزو اینسینیه قهرمانان بزرگی هستند که تیم را حتی خارج از زمین حفظ کردند و یافتن جایگزین برای آنها دشوار خواهد بود.

1712717

پائولو دیبالا برای رم خریدی فوق العاده است، بازیکنی منحصربه‌فرد و یکی از معدود بازیکنان شماره 10 باقی‌مانده در دنیای فوتبال. زیر نظر ژوزه مورینیو، شور و شوق جدیدی در رم به‌وجود آمد و این تیم خوب کار کرد. 

شرایط یوونتوس تحت هدایت مکس آلگری؟ یوونتوس با تمام هزینه‌های اخیر خود مجبور است حداقل یک اسکودتو را فتح کند. سال گذشته آنها عملکرد بدی داشتند و حالا این باشگاه موظف به فتح یک جام مهم است. در این یوونتوس هر کسی که نقش هدایت این تیم را بر عهده بگیرد شرایط دشواری دارد. مائوریسیو ساری خوب نبود، آندره‌آ پیرلو بی‌تجربه بود، آلگری برگشت و قهرمان نشد و من فکر نمی‌کنم همیشه مشکل سرمربی باشد. این تیم باید اصلاح شود و عملکرد بهتری ارائه دهد، زیرا به نظر می‌رسد یوونتوس نسبت به سبک مورد نظرش و توان لازم برای انجام این کار، ضعیف‌تر شده است."

دیدگاه‌ها