کد خبر : 1835256 | 03 مرداد 1401 ساعت 18:04 | 22.2K بازدید | 12 دیدگاه

گرشاسبی: مساله قرارداد غفوری انشاالله حل می‌شود

دلیل ارزی بودن قرارداد دژاگه از زبان مدیرعامل فولاد

مدیرعامل فولاد می‌گوید هیچ توصیه‌ای در خصوص عدم جذب وریا غفوری نشده است.

دلیل ارزی بودن قرارداد دژاگه از زبان مدیرعامل فولاد

به گزارش ورزش سه، حمیدرضا گرشاسبی در حاشیه مراسم قرعه‌کشی لیگ بیست و دوم در‌جمع خبرنگاران حاضر شد و در واکنش به اینکه عملکرد او در پرسپولیس مورد تایید همه بوده است گفت: اجازه بدهید درباره تیمی که هستیم صحبت کنم.

او در پیش‌بینی از شرایط لیگ جدید گفت: باید ببینیم قرعه‌کشی به چه شکلی خواهد بود؛ انشاالله قرعه خوبی باشد و امسال لیگ با کیفیت‌تری داشته باشیم و کمک حال تیم ملی باشد تا بتوانیم تیم ملی خوبی را آماده و قبراق راهی جام جهانی کنیم.

مدیرعامل فولاد درباره حضور وریا غفوری در تمرینات این تیم و عدم عقد قرارداد با او گفت: مقداری در قرارداد او بالا و پایین وجود دارد و با او مذاکره می‌کنیم؛ انشاالله حل می‌شود.

وی در واکنش به اینکه آیا توصیه‌ای پیرامون عدم جذب او شده است گفت: خیر؛ از چه چیزی صحبت شود؟ معمولا سرمربی‌ها لیست می‌دهند و در لیست هر بازیکنی باشد ما رایزنی می‌کنیم؛ یک بازیکن زودتر به نتیجه می‌رسد و یک بازیکن هم دیرتر.

گرشاسبی در مورد اینکه وریا در تمرینات حاضر شده و این مسئله عجیب است عنوان کرد: انشاالله حاضر می‌شود.

او در خصوص بازگشت رضاوند به فولاد گفت: ما یک درخواست مکتوب طبق قانون از باشگاه محترم استقلال داشتیم و هنوز پاسخی نداده‌اند.

وی درباره اینکه آیا اسماعیلی مصدوم شده است بیان کرد: هنوز گزارشی به ما نداده‌اند. تیم تازه آمده و ما هنوز بچه‌ها را ندیده‌ایم. فردا اردو دارند و آنها را ببینیم اطلاعات دقیق‌تری می‌دهیم.

گرشاسبی در مورد بازی فولاد با سایپا گفت: یک بازی تدارکاتی برگزار خواهیم کرد.

او در واکنش به اینکه آیا فولاد باز هم در نقل و انتقالات فعالیت خواهد کرد گفت: تا دقیقه ۹۰ پیگیر هستیم و تلاش می‌کنیم تا خواسته‌های کادرفنی را عملی کنیم.

گرشاسبی درباره شرایط پاتوسی توضیح داد: پاتوسی با ما قرارداد دارد اما مقداری تنبلی می‌کند و با تاخیر می‌آید که برایش جرایمی را در نظر خواهیم گرفت.

وی در خصوص ناراحتی نکونام از کولیبالی گفت: عدم حضور این بازیکنان در اولین اردوی آماده‌سازی باعث دلخوری سرمربی و کادرفنی شده است.

او در واکنش به این سوال که آیا این بازیکنان جریمه می‌شوند گفت: قطعا، باید فرقی بین پرکار و کم کار باشد.

گرشاسبی در پاسخ به اینکه قرارداد دژاگه ارزی است یا ریالی گفت: ایشان پاسپورت ایرانی ندارد و بر اساس پاسپورتش با او قرارداد بستیم.

او در پایان ارزی بودن قرارداد این بازیکن را تایید کرد.

دیدگاه‌ها