کد خبر : 1835260 | 03 مرداد 1401 ساعت 18:20 | 49.8K بازدید | 67 دیدگاه

قرعه‌کشی رقابت‌های لیگ برتر

فوری؛ استقلال - پرسپولیس در هفته دوازدهم

نود و نهمین دربی فوتبال تهران در هفته دوازدهم لیگ برتر بیست و دوم میان استقلال و پرسپولیس برگزار می‌شود.

فوری؛ استقلال - پرسپولیس در هفته دوازدهم

به گزارش "ورزش سه"، مراسم قرعه‌کشی رقابت‌های لیگ برتر بیست و دوم فوتبال عصر دوشنبه در سالن اجتماعات هتل اوین تهران برگزار شد و 16 تیم لیگ برتری حریفان خود در طول 30 هفته مسابقات را شناختند.

یکی از اتفاقات جالب همه قرعه‌کشی‌های لیگ برتر زمان رویارویی استقلال و پرسپولیس است و این موضوع علاقه‌مندان به فوتبال را به‌وجد می‌آورد. مسابقه سنتی سرخابی‌های فوتبال که همیشه حساسیت‌های زیادی دارد و برای طرفداران دو تیم مهم است.

بر اساس قرعه‌کشی‌ای که عصر امروز با حضور مقامات فوتبال و البته افشین پیروانی و بیژن طاهری مدیران پرسپولیس و استقلال برگزار شد، دیدار دربی پایتخت در هفته دوازدهم برگزار خواهد شد.

1730135

دربی دور رفت لیگ برتر بیست و دوم، نود و نهمین رقابت استقلال و پرسپولیس در طول تاریخ است و البته که امسال این بازی جذابیت‌های زیادی هم خواهد داشت. استقلال به‌عنوان قهرمان فصل گذشته و پرسپولیس به‌عنوان تیمی که بعد از 5 سال جام قهرمانی را از دست داد، با تغییرات فراوانی قرار است در هفته دوازدهم لیگ برتر رودرروی هم قرار بگیرند.

1730136

بدون‌شک در این مسابقه تقابل شاگردان ریکاردو ساپینتو و یحیی گل‌محمدی هم جذاب خواهد بود. چند دربی قبلی لیگ برتر و سایر تورنمنت‌ها با مربیان ایرانی برگزار شد و حالا اینکه یک مربی خارجی مثل ساپینتو در این مسابقه حاضر است و روی یکی از نیمکت‌ها می‌نشیند هم قابل توجه است. ضمن اینکه یحیی گل محمدی با تدابیر خود تغییرات زیادی را در تیمش ایجاد کرده است.

به هر ترتیب علاقه‌مندان به فوتبال تا هفته دوازدهم لیگ به انتظار می‌نشینند تا یک مسابقه زیبا و هیجان‌انگیز را میان استقلال و پرسپولیس تماشا کنند.

1730134

دیدگاه‌ها