کد خبر : 1835261 | 03 مرداد 1401 ساعت 18:28 | 8.1K بازدید | 9 دیدگاه

ویرژیل فن دایک:

همه بازیکنان لیورپول پایان فصل گذشته ناامید شدند!

ویرژیل فن دایک، ستاره هلندی لیورپول تاکید کرد سعی می‌کند تا شروع فصل به مرز آمادگی مناسب برسد.

همه بازیکنان لیورپول پایان فصل گذشته ناامید شدند!

به گزارش "ورزش سه"، مرسی سایدی‌ها فصل گذشته فاصله‌ای تا فتح چهارگانه‌ای تاریخی نداشتند، اما آنها در یک هفته قافیه را به منچسترسیتی و رئال مادرید واگذار کردند و نتوانستند قهرمان لیگ برتر و لیگ قهرمانان شوند. حالا ویرژیل فن دایک در این‌رابطه و البته شرایط خودش در آستانه شروع فصل جدید صحبت کرده است.

ویرژیل فن دایک گفت: "همه بازیکنان لیورپول در پایان فصل گذشته ناامید شدند، زیرا در آستانه کسب دو جام دیگر قرار داشتیم و به اندازه کافی نزدیک نشدیم. اردوی پیش فصل بسیار کوتاه است و قطعا هفته آینده یک بازی بزرگ در پیش داریم. اما من خودم و شرایط فیزیکی‌ام را می شناسم و می‌دانم برای اینکه در طول فصل آماده باشم، باید چه کاری انجام دهم. این همان کاری است که من سعی می‌کنم هر روز انجام دهم.

1717404

من همچنان زیر ذره بین خواهم بود و این خوب و همان انتظاری است که خودم برای دیگران ساخته‌ام. اما قطعاً در این پیش فصل احساس متفاوتی دارم، زیرا سال گذشته تازه از مصدومیت برگشته‌ بودم و بنابراین سعی می‌کردم راه بازگشت را هموار سازم. اما امسال، سعی می‌کنم هرچه سریع‌تر به شرایط فیزیکی مناسب و مدنظرم دست یابم.

عملکرد ابراهیما کوناته در ترکیب لیورپول؟ من بسیار خوشحالم که می‌بینم او پیشرفت می‌کند و من از درخشش کوناته در داخل و خارج از زمین رضایت دارم. ابراهیما شخصیت فوق العاده‌ای است، اما می‌توانم این موضوع را در مورد جو گومز و جوئل ماتیپ نیز بگویم. من بسیار خوشحالم که چنین بازیکنانی را در کنار خود دارم."

دیدگاه‌ها