کد خبر : 1835267 | 03 مرداد 1401 ساعت 18:45 | 4K بازدید | 5 دیدگاه

وی‌ای‌آر با بهترین کیفیت وارد می‌شود

ماجدی به مدیران لیگ برتری: دوستتان دارم!

با اعلام سرپرست فدراسیون فوتبال VAR امسال وارد لیگ برتر خواهد شد.

ماجدی به مدیران لیگ برتری: دوستتان دارم!

به گزارش ورزش سه، میرشاد ماجدی در آغاز مراسم قرعه‌کشی لیگ برتر اظهار داشت: خیلی خوشحالم عزیزانی که اینجا هستند یا هم‌بازیان من بوده‌اند یا هم‌رده‌هایم یا همکارانم و خوشحالم که یک‌بار دیگر این عزیزان را در قامت مدیر و سرپرست می‌بینم.

او ادامه داد: لیگ ما برآیند فوتبال ما است و مطمئنا من و همکارانم باید کاری کنیم که لیگ نسبت به سال‌های گذشته، مدون‌تر و با برنامه‌ریزی بهتر و شفافیت بیشتر ادامه پیدا کند. امسال در سال جام جهانی هستیم و به‌خاطر بحث‌های فیفادی، لیگ ما تغییراتی در روند برنامه‌ریزی خواهد داشت و خواهش می‌کنم همه عزیزان، هم تیم ملی و هم سازمان لیگ را درک کنند و اجازه بدهند اولویت اول ما تیم ملی کشور باشد.

ماجدی تصریح کرد: می‌دانم سخت است که تیم‌ها چند بازی کنند و به تعطیلات ۱۵-۲۰ روزه بروند و به بازی برگردند اما خواهش می‌کنم آستانه تحمل خودشان را بالا ببرند و اجازه بدهند هماهنگی و همکاری بین سازمان لیگ و باشگاه‌ها ایجاد شود.

1730154

وی افزود: من ماه گذشته خدمت خیلی از مدیران عامل باشگاه‌ها بودم و این را خدمت عزیزان عرض کردم؛ اجازه بدهیم بحث‌هایی که مخصوصا در موضوع داوری هست؛ درون خانوادگی و بین مدیران حل شود و به زمین وارد نشود. مطمئنم با ورود VAR که دنبال آن هستیم هر چه سریع‌تر و با بهترین کیفیت امسال این کار را انجام بدهیم تا مشکلات حل شود؛ البته قطعا به نیم فصل نخواهد رسید ولی قول می‌دهیم با بهترین امکانات و کیفیت VAR را وارد کنیم ولی تا آن زمان از نمایندگان محترم باشگاه‌های لیگ برتری خواهش می‌کنم با هماهنگی با بازیکنان و کادرفنی اجازه بدهند داوران ما آنچه در ذهن دارند و مطمئنا اشتباهات هم سهوی خواهد بود، فراغت بال داشته باشند و اجازه دهند داوران چیزی که به صلاح است انجام بدهند و خشونت‌ها را کاهش بدهیم.

سرپرست فدراسیون فوتبال در ادامه گفت: ما هر چقدر در کشور به مسائل مختلف اجتماعی نگاه می‌کنیم خشونت بالا است و متاسفانه خشونت بیش از پیش به زمین چمن وارد می‌شود و می‌بینیم این خشونت‌ها به رشته‌های دانشگاهی هم کشیده است. اگر سعه صدر داشته باشیم و فقط به نتیجه نگاه نکنیم؛ می‌توانیم خشونت‌ها را کاهش بدهیم. اگر خشونت‌ها در فوتبال کاهش پیدا کند، در رشته‌های دیگر هم این اتفاق می‌افتد.

ماجدی در پایان گفت: از حضور گرم شما عزیزان تشکر می‌کنم و خوشحالم که شما خوبان را در کنار هم می‌بینم. چقدر خوب است که فوتبالی‌ها در کنار هم هستند؛ نگاه‌ها، صحبت‌ها و میمیک‌هایی که خیلی از عزیزان با پلک زدن می‌توانند به هم برسانند که با هم رفیق هستیم یا جناح مخالف. همه‌ چهره‌ها فوتبالی هستند و متوجه می‌شوند من چه می‌گویم. واقعا عاشقانه دوستتان دارم.

دیدگاه‌ها