کد خبر : 1835275 | 03 مرداد 1401 ساعت 19:11 | 6.7K بازدید | 8 دیدگاه

جدال پرستاره‌ها در هفته دوم

فولاد و پانزده هفته پرتب و تاب (برنامه)

تیم فولاد در هفته نخست فصل جدید بازی‌های لیگ برتر با صنعت نفت برگزار کننده دربی خوزستان خواهد بود. این بازی در استادیوم اختصاصی تیم فولاد و احتمالا در حضور تماشاگران اهوازی برگزار می‌شود.

فولاد و پانزده هفته پرتب و تاب (برنامه)

به گزارش "ورزش سه"، تنها تیم باقی‌مانده در جدول لیگ قهرمانان آسیا از فوتبال ایران در هفته دوم باید در استادیوم آزادی با پرسپولیس بازی کند. تیمی که فصل گذشته در سوپر جام شکستش داد و جام قهرمانی را بالا برد. این دیدار یکی از بازی‌های حساس هفته دوم خواهد بود. جواد نکونام بعد از این بازی باید شاگردانش را مهیای جدال با شاگردان قربان بردیف نماید و باید گفت این بازی هم از بازی‌های سخت فولاد در هفته‌های ابتدایی خواهد بود؛ به این‌خاطر که شاگردان قربان بردیف به دنبال نمایشی جدید در فصل جدید بازی‌ها هستند و می‌شود از همین الان پیش بینی کرد که تراکتور می‌خواهد در فصل جدید در قامت یک تیم بزرگ حاضر شود.

به نظر می‌رسد فولاد هم در هفته‌های ابتدایی با قرعه سختی روبه‌رو است. این تیم در هفته چهارم باید به خانه تیم سپاهان برود و در استادیوم نقش جهان با تیم مورایس بازی کند. بعد از این باز قرعه فولادی‌ها کمی آسان‌تر می‌شود. در ادامه فولاد با تیم‌های مس رفسنجان – ملوان و مس کرمان بازی می‌کند و بعد از این سه بازی دوباره با یک قرعه سخت مواجه خواهد شد؛ دیدار با استقلال در استادیوم آزادی تهران.

برنامه بازی‌های تیم فولاد در هفته نخست بازی‌ها از این قرار است:

هفته اول: فولاد - صنعت نفت آبادان 
هفته دوم: پرسپولیس  - فولاد 
هفته سوم: فولاد - تراکتور 
هفته چهارم: سپاهان – فولاد 
هفته پنجم: فولاد - مس رفسنجان 
هفته ششم: ملوان بندر انزلی – فولاد 
هفته هفتم: فولاد - مس کرمان 
هفته هشتم: استقلال – فولاد 
هفته نهم: فولاد - پیکان 
هفته دهم: نساجی – فولاد 
هفته یازدهم : فولاد – گل گهر 
هفته دوازدهم: نفت مسجد سیلمان – فولاد 
هفته سیزدهم: فولاد – ذوب آهن 
هفته چهاردهم: فولاد – هوادار 
هفته پانزدهم: آلومینیوم اراک – فولاد

دیدگاه‌ها