کد خبر : 1835294 | 03 مرداد 1401 ساعت 20:40 | 12.1K بازدید | 3 دیدگاه

یوونتوس عقب کشید؛ زانیولو به احتمال زیاد در تاتنهام

تاتنهام به جذب نیکولو زانیولو، ستاره رم، نزدیک شده؛ تصور این است که تاتنهام می‌تواند رقیب خود، یووه را برای جذب این ستاره ایتالیایی، شکست دهد.

یوونتوس عقب کشید؛ زانیولو به احتمال زیاد در تاتنهام

به گزارش "ورزش سه"، رسانه‌های انگلیسی مدعی شدند باشگاه تاتنهام در مذاکرات خود برای به‌خدمت گرفتن نیوکولو زانیولو، ستاره ایتالیایی باشگاه آاس رم، به پیشرفت‌های قابل توجهی دست یافته و حالا معتقد است می‌تواند رقیب اصلی‌اش در این انتقال، باشگاه یوونتوس را شکست داده و زانیولو را راهی لندن کند.

از ابتدای تابستان مشخص بود که دو باشگاه یوونتوس و تاتنهام برای جذب این هافبک تهاجمی باشگاه رم تلاش می‌کنند. رسانه‌ها در ایتالیا تا روزهای اخیر مدعی بودند در این رقابت دست بالا با یوونتوس است و زانیولو به احتمال زیاد راهی تورین خواهد شد.

1668103

ولی خبرهایی که از دیروز در رسانه‌ها انتشار یافته حاکی از این است که در مذاکرات، چرخشی به سود تاتنهام رخ داده است. بر اساس گزارش‌ها، هفته گذشته فابیو پاراتیچی، مدیر ورزشی تاتنهام تماسی تلفنی با ایجنت زانیولو داشت و از همان زمان، به نظر می‌رسد کفه ترازو به سود تاتنهامی‌ها سنگین شده است.

این احتمال وجود دارد که باشگاه یوونتوس به دلیل مسائل مالی برای خرید زانیولو کمی عقب‌نشینی کرده باشد. بیانکونری ظاهرا برای اینکه از قوانین فیرپلی مالی تخطی نکند مجبور است پیش از جذب زانیولو چند بازیکن خود را به فروش برساند.

علاقه یوونتوس به جذب این ستاره 23ساله ایتالیایی چیز جدیدی نیست. جالب اینکه پاراتیچی و چروبینی، زمانی که در باشگاه یوونتوس همکار بودند در کنار هم برای جذب زانیولو تلاش می‌کردند ولی پاراتیچی حالا مدیر ورزشی تاتنهام است و چروبینی این پست را در یوونتوس بر عهده دارد. این دو حالا به‌عنوان رقبای هم برای جذب ستاره ایتالیایی در تلاشند.

دیدگاه‌ها