کد خبر : 1835302 | 03 مرداد 1401 ساعت 20:49 | 12.5K بازدید | 6 دیدگاه

مشکلی برای واگذاری تبلیغات به استقلال وجود ندارد

درودگر: من و آجورلو استخوان هم را دور نمی‌اندازیم!

مدیر کمیته بازاریابی سازمان لیگ اعلام کرد باشگاه استقلال می‌تواند تبلیغات محیطی را خودش اجرا کند.

درودگر: من و آجورلو استخوان هم را دور نمی‌اندازیم!

به گزارش "ورزش سه"، صادق درودگر در حاشیه برگزاری مراسم قرعه‌کشی لیگ برتر بیست ودوم درباره تقویم مسابقات بیان کرد:‌ در سال جاری هم اردوی تیم ملی و هم مسابقات جام جهانی را در پیش داریم و برای همین باید برنامه‌ریزی لیگ فشرده و دقیق انجام شود. باید با هماهنگی باشگاه‌ها و سازمان لیگ و دیگر ارگان‌هایی که در برگزاری مسابقات نقش دارند، بازی‌ها را منظم برگزار کنیم.

او درباره ماجراهای تبلیغات محیطی و واگذاری آن به استقلال گفت: مذاکراتی با باشگاه استقلال داشتیم. ما مشکلی با این باشگاه نداریم و مشکل‌مان با کارگزار این باشگاه است. ما نماینده باشگاه‌ها هستیم و باید به آنها پاسخگو باشیم. طبق تعهدی که داریم مذاکرات‌مان را ادامه می‌دهیم. بعد از جلسه با آقای آجورلو، نتیجه را به هواداران اعلام می‌کنیم.

مدیربازاریابی سازمان لیگ همچنین تاکید کرد:‌ در جلسه با مدیران بنا شد که تسویه حساب کامل سال گذشته با استقلال صورت بگیرد و برای فصل گذشته نیز تبلیغات محیطی را مانند سال گذشته با این باشگاه انجام دهیم.

درودگر درباره درگیری لفظی‌اش با آجورلو در جلسه مدیران باشگاه‌ها افزود: آقای آجورلو بزرگ ما و یکی از مدیرانی است که 20 سال با او کار کردم. ممکن است در مسائلی اختلاف‌نظر داشته باشیم. ممکن است گوشت همدیگر را بخوریم، ولی استخوان هم را دور نمی‌ریزیم.

دیدگاه‌ها