کد خبر : 1835376 | 04 مرداد 1401 ساعت 14:18 | 22.5K بازدید | 4 دیدگاه

بازیکن بی‌انضباط نمی‌خواستیم

کنایه‌های تمام‌نشدنی مدیر آرسنال به اوبامیانگ

ادو، مدیر ورزشی آرسنال یک بار دیگر تاکید کرد که این باشگاه جای بازیکنانی بی انگیزه و بی انضباط چون امریک اوبامیانگ نبود و نیست.

کنایه‌های تمام‌نشدنی مدیر آرسنال به اوبامیانگ

به گزارش "ورزش سه"، امریک اوبامیانگ پس از مدت ها کشمکش و تنش با میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، زمستان گذشته به بارسلونا پیوست. بازوبند کاپیتانی از ستاره گابنی پس گرفته شده بود و او به دلیل بی انضباطی در ترکیب آرسنال هم جای نمی گرفت. در نهایت سران آرسنال به این نتیجه رسیدند که بهترین تصمیم، صدور مجوز جدایی این بازیکن است و او در دقایق پایانی نقل و انتقالات زمستانی به عنوان بازیکن آزاد راهی بارسلونا شد. اوبامیانگ در نیم فصل بازی برای بارسا موفق به زدن 13 گل شد.

1730286

ادو، مدیر ورزشی برزیلی آرسنال در توجیه صدور مجوز جدایی اوبامیانگ به عنوان بازیکن آزاد گفت:« پیش از این درصد بالایی از آرسنال را بازیکنانی تشکیل می دادند که با داشتن قراردادی بلندمدت و دریافت دستمزد بالا، عملکردی در حد انتظارات نداشتند. به سختی هم تیمی برای جذب آنها اقدام می کرد و در نهایت تصمیم گرفتیم مجوز جدایی به عنوان بازیکن آزاد را صادر کنیم.»

1688323

ادو ادامه داد:« فسخ قرارداد با این دسته بازیکنان که به نوعی مانع ورود بازیکنان دیگر به آرسنال می شدند، بهترین راهکار بود. در واقع پرداخت هشت میلیون غرامت به بازیکن برای اینکه از آرسنال برود، نه یک ضرر مالی که یک سرمایه گذاری است. برای مدیران باشگاه توضیح دادن این قضیه دشوار بود ولی در نهایت همه موافقت کردند. حالا در آرسنال بازیکنانی داریم که کاملا با انگیزه هستند و با همه انرژی در زمین حاضر می شوند.»

لازم به ذکر است که شکل جدایی اوبامیانگ همانند مسوت اوزیل، شکودران مصطفی، سوکراتیس و سئاد کولاسیناچ بود.

دیدگاه‌ها