کد خبر : 1835396 | 04 مرداد 1401 ساعت 16:27 | 3.7K بازدید | 3 دیدگاه

امسال به دنبال خوب بودن و نتیجه گرفتن هستیم؛

مهاجری: می‌دانیم که کجاییم و چه می‌خواهیم

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان معتقد است که لیگ برتر امسال تیم راحتی نخواهد داشت.

مهاجری: می‌دانیم که کجاییم و چه می‌خواهیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم نفت مسجدسلیمان برای برپایی اردوی پیش فصل در شهر مشهد حضور یافته است. رضا مهاجری در مورد شرایط تیم و اردو گفت: ما نیاز داشتیم که یک مقدار در بحث بدنی، فشار زیادی به بچه ها بیاوریم. چند شهر مدنظر ما بود که با تایید مدیرعامل محترم، مشهد انتخاب شد. از روزی که آمدیم، تمرینات خوبی برگزار کرده ایم. تا جمعه در مشهد هستیم و با یک روز استراحت به تهران می رویم تا دو بازی تدارکاتی انجام دهیم. سپس به اهواز می رویم تا با فولاد بازی کنیم و آماده شروع لیگ برتر شویم.

او با ابراز تاسف از اینکه شهر مشهد دیگر در لیگ برتر نماینده ندارد تاکید کرد: شهر مشهد به رغم اینکه متاسفانه در سطح اول کشور تیم ندارد اما امکانات خوبی در آن وجود دارد. به نظرم این جای تاسف دارد که چنین شهری در لیگ برتر نماینده ندارد و دیگر تیم ها هم از آمدن به مشهد در جوار حرم اما رضا (ع) محروم شده اند. امیدوارم این بی تدبیری ها جای خود را به مدیریت درست و بهتر شدن شرایط نمایندگان فوتبال مشهد بدهد.

سرمربی نفت مسجد سلیمان در مورد عملکرد قابل قبول تیمش در نقل و انتقالات تابستانی گفت: تیم بستن تمام شد و باید قوه را به فعل تبدیل کنیم. امیدوارم در نتیجه گیری هم خوب عمل کرده و فوتبال خوبی ارائه کنیم. ضمن اینکه امید داریم هیئت مدیره و مدیرعامل محترم به گونه ای عمل کنند تا از نظر مالی کمترین دغدغه را داشته باشیم و جواب اعتماد مردم مسجد سلیمان را بدهیم که فوتبال تنها دغدغه آنها است.

مهاجری با اشاره به مشکلاتی که تیمش برای بازی و تمرین در مسجد سلیمان دارد گفت: امیدوارم که مسجد سلیمان شرایط این کار را داشته باشد. قول داده اند که زیرساخت ها را درست کنند. خود من دوست دارم جایی تمرین کنیم که در آن قرار است بازی کنیم. این به تمرکز تیم کمک می کند. متاسفانه اما در مسجد سلیمان ساختار مناسب برای تمرین و استراحت نیست. انشالله زمین تمرین مهیا می شود تا بتوانیم همان جا تمرین کنیم.

او در مورد شروع فصل با حریفی به نام مس کرمان که سابقه هدایت آن را دارد گفت: ما 15 رقیب داریم که در عین رقابت با همه رفیق هستیم. در همه دیدارها برای نتیجه گیری به میدان می رویم. مس کرمان، تیم خوبی است و صعود شایسته ای داشتند. آنها حرف زیادی برای گفتن خواهند داشت و به نظرم در این فصل تیم راحتی در لیگ نخواهیم داشت. یک لیگ سخت و پرفشار داریم و تیمی موفق است که از همان شروع کار، کوبنده ظاهر شود، نوسان نداشته باشد و از نظر ذهنی آمادگی کامل داشته باشد. این خصوصیات را نفت مسجد سلیمان تا این لحظه داشته و امیدوارم با همین شرایط به جلو برویم. صحبت ما با بچه ها برای فصل جدید این بود که چشم خودمان را روی خیلی چیزها ببندیم و بدانیم که به چه شهری و چه تیمی آمدیم و چه می خواهیم. از لیگ امسال، خوب بودن و برنده بودن را می خواهیم. حالا چقدر موفق خواهیم بود باید منتظر بمانیم و تماشا کنیم.

دیدگاه‌ها