کد خبر : 1835428 | 04 مرداد 1401 ساعت 19:40 | 9K بازدید | 14 دیدگاه

مصاحبه مفصل ستاره برزیلی بارسا

رافینیا: امیدوارم بارها در ال‌کلاسیکو گلزنی کنم

رافینیا، ستاره برزیلی جدید بارسلونا، در یک مصاحبه، درباره تجربه‌اش از اولین روزهای بازیکن بلوگرانا بودن صحبت کرد.

رافینیا: امیدوارم بارها در ال‌کلاسیکو گلزنی کنم

به گزارش "ورزش سه"، رافینیا، ستاره برزیلی که امسال تابستان از باشگاه لیدز به بارسلونا پیوست، در مدت کوتاهی که از حضورش در تیم کاتالان می‌گذرد موفق شده محبوبیت قابل توجهی بین هواداران بارسا پیدا کند.

ژاوی، سرمربی بارسا، و کادر فنی‌اش برای فصل آینده امید زیادی به رافینیا بسته‌اند. هواداران هم از قبل می‌دانستند که این ستاره برزیلی چه بازیکن باکیفیتی است. به همین خاطر بود که به محض رسمی شدن قرارداد او با بارسا، رافینیا با استقبال قابل توجهی در کاتالونیا مواجه شد.

محبوبیت این ستاره برزیلی اما بعد از گلزنی او در ال‌‌کلاسیکوی دوستانه تابستانی بیش از پیش افزایش یافت. در این دیدار تدارکاتی که در شهر لاس‌وگاس برگزار شد رافینیا دروازه رئال مادرید را باز کرد تا برای اولین بار تجربه شیرین گلزنی در ال‌کلاسیکو را تجربه کند.

1730374

رافینیا امروز در مصاحبه‌ای با روزنامه اسپورت، چاپ کاتالونیا، صحبت کرد و به سوالات این روزنامه پاسخ داد.

اولین روزهای حضور در بارسلونا برای رافینیا چطور گذشت؟
می‌خواهم هر چه سریعتر با تیم جدید سازگار بشوم. هر کاری از دستم برآید کوتاهی نخواهم کرد. هنوز مشغول تلاش هستم تا به سبک بازی بارسا عادت کنم. می‌خواهم همیشه آماده باشم، چه در تمرین‌ها و چه در بازی‌ها.

هم‌تیمی‌های جدیدم در بارسلونا و کادر فنی به من کمک می‌کنند تا روند سازگار شدن من با تیم جدید سریعتر و بهتر انجام شود. آنها این روند را برای من خیلی راحت‌تر کرده‌اند.

1727582

رافینیا کدام پست را ترجیح می‌دهد؟
دلم می‌خواهد از کناره‌ها به سمت مرکز حرکت کنم و بتوانم از شوت‌هایم استفاده کنم. شوت زدن با پای چپ برای من راحت‌تر از پای راست است و بنابراین، وینگر راست را ترجیح می‌دهم. ولی می‌توانم در هر دو پست وینگر کار کنم. تعویض این دو پست برایم سخت نیست.

من مهاجم هستم و بنابراین دلم می‌خواهد برای تیم گل بزنم. یا گل بزنم یا پاس گل بدهم. از اینکه در دو بازی اخیر توانستم در چهار گل نقش داشته باشم خیلی خوشحالم.

تجربه رافینیا از ال‌کلاسیکو
شروع بازی در بارسا با گلزنی در ال‌کلاسیکو؛ دیگر از این بهتر نمی‌شود. به خصوص نوع به ثمر رسیدن آن گل که واقعا جالب بود.

احساسم از گلزنی در ال‌کلاسیکو؟ توضیح دادنش سخت است. حس منحصربفردی است. از اینکه در ال‌کلاسیکو حضور داشتم و گلزنی کردم خیلی خوشحالم. امیدوارم این اولین گل من از گلهای زیادی باشد که در آینده در ال‌کلاسیکو خواهم زد.

1729647

روند انتقال رافینیا به بارسلونا
واقعیت این است که همیشه رویای بازی در اینجا را داشتم. ولی گرفتاری‌های فیرپلی مالی را می‌دانستم و خبر داشتم که ممکن است انتقال عملی نشود. ولی همیشه می‌گویم حتی اگر یک درصد شانس وجود داشته باشد باید ایمان داشت که کارها انجام می‌شود. این بود که صبورانه منتظر ماندم. من با دکو کار می‌کردم که به او اعتماد کامل داشتم. وقتی او گفت برای پیوستن به بارسا شانس دارم، دیگر نه نگرانی داشتم و نه آرامشم را از دست دادم.

دیدگاه‌ها