کد خبر : 1835671 | 06 مرداد 1401 ساعت 15:08 | 21.3K بازدید | 29 دیدگاه

رضائیان: اینجا هستم تا برای سپاهان بجنگم

رامین رضائیان چند روز پس از پیوستن به سپاهان با انتشار پستی درباره حضور در اصفهان صحبت کرده است.

رضائیان: اینجا هستم تا برای سپاهان بجنگم

به گزارش "ورزش سه"، مدافع تیم ملی ایران در جام جهانی روسیه 2018 چند سال پس از جدایی از اردوی پرسپولیس سرانجام فصل گذشته و در روزهایی که سرخپوشان به شدت نیاز به تقویت داشتند به این تیم بازگشت و توانست عملکرد خوبی هم ارائه دهد ولی با پایان فصل و در شرایطی که انتظار می‌رفت قرارداد رضائیان تمدید شود، گل‌محمدی علاقه‌ای به این کار نشان نداد و دانیال اسماعیلی‌فر را به عنوان جانشین رامین به ترکیب پرسپولیس اضافه کرد.
چند هفته بعد سرانجام رضائیان مقصد فصل آینده خود را انتخاب کرد و در لیگ بیست و دوم که در میانه آن به جام جهانی می‌رسد با سپاهانی راهی میادین خواهد شد که با حضور مورایس و خرید چند مهره ایرانی و خارجی جزو اصلی‌ترین مدعیان قهرمانی لیگ برتر به شمار می‌رود.
چند روز پس از این انتقال سرانجام رامین رضائیان که طی روزهای اخیر به انتشار عکس از خود بسنده کرده بود، با نوشتن متنی از انگیزه بالای خود برای موفقیت در سپاهان و رسیدن به اهداف باشگاه حرف زده است.
رضائیان البته اگرچه با حضور اسکوچیچ شانس چندانی برای حضور در اردوی تیم ملی و تجربه دومین جام جهانی را ندارد ولی امیدوار است اتفاقات برای او در چهار ماه آینده به شکل متفاوتی نسبت به چند سال اخیر رقم بخورد.

1730753

دیدگاه‌ها