کد خبر : 1835752 | 07 مرداد 1401 ساعت 12:37 | 11.4K بازدید | 6 دیدگاه

البیان امارات: مجیدی و الوصل قایدی را می‌خواهند

روزنامه البیان امارات نوشت که فرهاد مجیدی و آنتونیو پیتزی سرمربیان اتحاد کلباء و الوصل به دنبال جذب مهدی قایدی هستند.

البیان امارات: مجیدی و الوصل قایدی را می‌خواهند

به گزارش "ورزش سه"، این روزها اخبار و شایعات پیرامون مهدی قایدی به اوج خود رسیده است. با پایان فصل گذشته ادنوک لیگ امارات، اخباری درخصوص احتمال جدایی این وینگر ایرانی از شباب الاهلی به گوش می‌رسید و پس از عدم حضور این بازیکن در اردوی خارجی شوالیه‌های سرخ، جدایی قایدی بیش از هر زمان دیگری رنگ واقعیت به خود گرفت.

مدت‌هاست که عنوان شده فرهاد مجیدی، سرمربی اتحاد کلباء، به شدت در پی جذب مهدی قایدی است و مدیران این تیم با سران شباب الاهلی وارد مذاکراتی شده اند تا وینگر بوشهری را به صورت قرضی به خدمت بگیرند که تاکنون این اتفاق رخ نداده است.

روزنامه البیان امارات در شماره امروز خود به آغاز تمرینات شباب الاهلی در کمپ تمرینی صربستان اشاره کرده و نوشته است که تمرینات این تیم در دو نوبت صبح و عصر برگزار می شود. ضمن اینکه این تیم باب مذاکره با الوحده را باز کرده اند تا عمر خریبین ستاره سوری را به خدمت بگیرند.

در بخش پایانی این گزارش به وضعیت مهدی قایدی نیز پرداخته شده است. البیان در این خصوص نوشته است: قایدی به درخواست فرهاد مجیدی سرمربی ایرانی پیشنهاد اتحاد کلبا دریافت کرد اما دو باشگاه تاکنون برای انتقال قایدی به توافق نرسیده‌اند. آنتونیو پیتزی، سرمربی آرژانتینی الوصل هم خواهان جذب قایدی برای تقویت تیمش در فصل آینده است. 

این در شرایطی است که در روزهای اخیر اخباری درباره تمایل ریکاردو ساپینتو به جذب مهدی قایدی در فضای مجازی منتشر شده ولی گفته شد که این بازیکن فعلا تمایلی به بازگشت به ایران ندارد؛ البته این موضوع هرگز از سوی منابع رسمی تأیید نشده است. باید دید در نهایت از میان سه تیم استقلال، اتحاد کلباء و الوصل کدام یک موفق به جذب این بازیکن خواهند شد.

دیدگاه‌ها