کد خبر : 1835763 | 07 مرداد 1401 ساعت 13:43 | 10.4K بازدید | 25 دیدگاه

ماجدی: امیدوارم به زودی برای ورود VAR جشن بگیریم

سرپرست فدراسیون فوتبال به شایعات پیرامون حضورش در کمیته بدوی انتخابات فدراسیون فوتبال پاسخ نداد.

ماجدی: امیدوارم به زودی برای ورود VAR جشن بگیریم

به گزارش "ورزش سه" سرپرست فدراسیون فوتبال در حاشیه همایش داوران در برابر خبرنگاران قرار گرفت و به سوالات آنها پاسخ داد. البته ماجدی سوالی در خصوص انتخابات فدراسیون را بدون جواب گذاشت.
میرشاد ماجدی، سرپرست فدراسیون فوتبال، صحبت‌هایش در پایان سمینار داوران را با تشکر از برگزارکنندگان این همایش آغاز کرد:" از اعضای محترم هیات رئیسه، رئیس کمیته داوران آقای افشاریان و کامرانی‌فر تشکر می‌کنم که یک فضای بسیار خوب، صمیمی و باکیفیت را برای داوران فراهم کردند. امیدوارم همین‌طوری که یک جشن خوب را برای داوران گرفتیم، یک جشن هم برای VAR بگیریم."
ماجدی در پاسخ به سوالی مبنی بر احتمال کنار رفتن داوران فوتبال از لیست داوران بین‌المللی به دلیل عدم آشنایی با VAR گفت:" این‌ها کارهای تخصصی است که آقای افشاریان و کامرانی‌فر پاسخ می‌دهند."
سرپرست فدراسیون در خصوص نگرانی‌ها بابت حذف سرخابی‌ها از آسیا به دلیل نداشتن مجوز حرفه‌ای گفت:" ما تمام زحمات و فشارها را از روی دوش سازمان لیگ برمی‌داریم و کمیته صدور مجوز را آوردیم به فدراسیون فوتبال و رئیسش را هم معرفی کردیم. به زودی کمیته بدوی و استیناف آن را هم تشکیل می‌دهیم. جلو می‌رویم ان‌شاء‌الله خدا هم کمک می‌کند."
ماجدی در پاسخ به سوالی مبنی بر حضورش در کمیته بدوی انتخابات فدراسیون فوتبال از کلمه "اصلا" استفاده کرد و محل را بدون پاسخ بیشتر ترک کرد.

دیدگاه‌ها