کد خبر : 1835838 | 08 مرداد 1401 ساعت 10:33 | 37.3K بازدید | 12 دیدگاه

شانزده روز تا آغاز رقابت‌های لیگ برتر

گل‌محمدی در کانون یک عکس کاملا واقعی!

گل‌محمدی بی‌پرده و کاملا صریح به مشکلات تیمش اشاره کرد و به نظر می‌رسد این هفته شاهد اتفاقاتی جالب در اردوگاه سرخپوشان باشیم.

گل‌محمدی در کانون یک عکس کاملا واقعی!

به گزارش "ورزش سه"، درست در روزهایی که پرسپولیس ستاره‌های فوتبال را یکی پس از دیگری جذب می‌کرد و مدیرعامل این باشگاه القاب ویژه‌ای را در صفحات مجازی و هواداری به خود اختصاص می‌داد، گل‌محمدی با جمله‌ای جالب نسبت به این مسئله واکنش نشان داد. پرسپولیس شش بازیکن جدید جذب کرده بود که گل‌محمدی اشاره کرد که هنوز کار نقل و انتقالاتی باشگاه تمام نشده و این شتاب باید ادامه یابد تا به هدف‌شان برسند.

این اتفاق اما تا به امروز نیفتاده و سرخپوشان از دستیابی به بزرگترین هدف نقل و انتقالاتی خود یعنی جذب مهاجم ناکام مانده‌اند. این در حالیست که البته گفته می‌شود باشگاه پرسپولیس و مدیران این تیم از چندی پیش مذاکرات خود را با یک مهاجم برزیلی از سر گرفته‌اند و به توافقات ابتدایی با باشگاه وی نیز دست یافته‌اند.

سرمربی سرخپوشان که نسبت به ناکامی مدیران باشگاه در مذاکره با گادوین منشا و همچنین سجاد شهباززاده در گفتگویی گلایه خود را مطرح کرده بود، انتظار دارد هر چه زودتر با نهایی شدن این مذاکرات و حضور مهاجم مدنظرش در اردوگاه تیم، آماده سازی این تیم در فصل پیش رو را به بهترین شکل دنبال کند.

گل‌محمدی که اکنون با لغو اردوی خارجی تیمش و همچنین لغو دو بازی تدارکاتی مقابل ذوب آهن و همچنین ملوان، شرایط را علیه سرخپوشان می‌بیند، امیدوار است باشگاه هر چه زودتر با انجام تعهدات مالی خود، شرایط روحی بازیکنان را بالا برده و آنها را برای فصل جدید آماده کند.

با این شرایط انتظار می‌رود که هفته پیش رو، روزهای پرماجرایی برای هواداران این تیم باشد. روزهایی که باید در آن در انتظار رسمی شدن خبر مربوط به انتقال مهاجم مد نظر یحیی گل محمدی و همچنین پرداختی بازیکنان و البته ثبت قرارداد آنها را در هیئت فوتبال شاهد باشیم تا چالشی در این مسیر شکل نگیرد. باید دید مدیران پرسپولیس که در روزهای ابتدایی نقل و انتقالات توانسته بودند نمره قبولی دریافت کنند و در ادامه اما قافیه را به سپاهان و فولاد واگذار کرده‌اند، به چه شکل از این چالش عبور خواهند کرد تا همچنان دست بالا را در اختیار داشته باشند.

1730988
این عکسی از سرمربی پرسپولیس در آستانه دور تازه‌ای از تمرینات برای شروع لیگ برتر فوتبال ایران است. افق پیش رو برای یحیی تا چه حد شفاف است؟

دیدگاه‌ها