کد خبر : 1835884 | 08 مرداد 1401 ساعت 13:29 | 31K بازدید | 2 دیدگاه

شماره 72 ملوان بر تن ستاره تراکتور (عکس)

اکبر ایمانی مهمترین بازیکن سربازی است که در ملوان بازی خواهد کرد.

شماره 72 ملوان بر تن ستاره تراکتور (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بازگشت ملوان به لیگ برتر یکی از اتفاقات مهم این فصل فوتبال ایران است؛ تیمی که با هواداران پرشور و پرتعداد، توجه بسیاری را به خود جلب کرده و همچنین بازار بازیکنان سرباز را داغ کرده و احتمالا با ادامه حضور در لیگ برتر، این بازار را داغ‌تر از این هم خواهد کرد.

پیش از این تراکتور چنین وظیفه‌ای را برعهده داشت و هر سال چهار پنج بازیکن شاخص لیگ برتر برای گذراندن خدمت سربازی راهی این تیم می‌شدند و حتی این موضوع تبدیل به ابزار دست برخی بازیکنان برای تحت فشار قراردادن باشگاه‌ها می‌شد چرا که آنها می‌توانستند بدون رضایت مدیران، خود را سرباز کنند و از تیم جدا شوند.

مهمترین بازیکن سرباز این روزهای فوتبال ایران (به جز سیاوش یزدانی) اکبر ایمانی است. بازیکنی که پیش از این با حضور در سپاهان و ذوب آهن نقش یک مهره مهم را ایفا می‌کرد اما پیوستن به تراکتور باعث شد تا بسیار بیشتر مورد توجه قرار بگیرد و باتوجه به زبان مشترک با هواداران این تیم، به چهره محبوب در بین تی تی ها تبدیل شود.

او حتی دو فصل پیش با پوشیدن پیراهن شماره شش و انجام تشویق همزمان در ابتدای بازی، نقش یک لیدر را به خود گرفت و موفق شد به واسطه همین محبوبیت، باوجود داشتن قرارداد، دستمزد خود را به شکلی نجومی افزایش دهد.

اما این فصل و با پایان سنوات تحصیلی، اکبر ایمانی مجبور شد به عنوان بازیکن سرباز راهی ملوان شود و این موضوع با کمترین میزان سروصدا رخ داد تا قوی سپید انزلی، بازیکنی توانمند در خط میانی را خارج از سهمیه لیگ برتر در اختیار بگیرد.

1731045
1731046
1731048

این روزها ایمانی با پیراهن شماره 72 در ترکیب ملوان حضور دارد و در تیمی پرطرفدار که رقیب تراکتور هم محسوب می‌شود، نقش آفرینی می‌کند.

نکته جالب در مورد ایمانی این است که او هم‌پستی مازیار زارع سرمربی و پژمان نوری مدیرعامل ملوان است و حالا باید نقشی که آنها سالها در خط میانی ملوان ایفا می‌کردند را از خود نشان بدهد.

ایمانی که در دوره کوتاه موفق شد به پیراهن تیم ملی هم برسد، فصل گذشته نمایش‌های چندان خوبی در تراکتور نداشت و اکنون در فضایی جدید، به دنبال بازگشت به دوران اوج است.

عکس از: پویا قربانی

دیدگاه‌ها