کد خبر : 1836027 | 09 مرداد 1401 ساعت 11:06 | 15.4K بازدید | 19 دیدگاه

ادعای مسیمیر: سپاهان یک نفوذ هم نداشت

توئیتر باشگاه المسیمیر قطر پس از برتری مقابل سپاهان در توئیتی به شرح فنی اتفاقات این مسابقه تدارکاتی پرداخته است.

ادعای مسیمیر: سپاهان یک نفوذ هم نداشت

به گزارش "ورزش سه"، روز جمعه تیم فوتبال سپاهان در سومین مسابقه تدارکاتی به مصاف المسیمیر قطر رفت و در حالی که توانسته بود داریکااسپور ترکیه را با چهار گل شکست دهد و مقابل استانبول اسپور به تساوی دست پیدا کند، مقابل المسیمیر قطر با یک گل بازی را واگذار کرد.
پس از این مسابقه تدارکاتی که در استانبول برگزار شد حالا توئیتر باشگاه قطری به اتفاقات این مسابقه پرداخته و ضمن تمجید از نمایش تیم خودی و معرفی سپاهان به عنوان تیمی قدرتمند در بخش پایانی توئیت خود تاکید کرده که سپاهان حتی یک نفوذ هم نتوانسته به خط دفاعی طرح‌ریزی کند.
در این توئیت آمده است:« در یک بازی سخت موفق شدیم سپاهان را ببریم. تیم ما در مقابل سپاهانِ قدرتمند مغلوب نشد و در عوض توانستیم قفل دروازه آنها را با گل فوق العاده برونو باز کنیم. این در حالی بود که سپاهان نتوانست از سد خط دفاعی تیم ما حتی یکبار هم عبور کند. درنهایت بازی با پیروزی یک بر صفر تیم ما تمام شد.» 
سپاهان در شرایطی بیش از یک هفته در ترکیه اردو زد که سه بازیکن خارجی نیز به این تیم اضافه شدند و طی روزهای آینده با یکی دو خرید دیگر آماده شروع لیگ برتر می‌شود. از سپاهان مورایس با توجه به نفراتی که برای فصل بیست و یکم جذب این تیم شده‌اند به عنوان یکی از جدی‌ترین مدعیان کسب قهرمانی مسابقات در کنار استقلال و پرسپولیس یاد می‌شود.

1731327

دیدگاه‌ها