کد خبر : 1836087 | 09 مرداد 1401 ساعت 15:32 | 40.7K بازدید | 16 دیدگاه

تیتر اول حق مسلم مهدی طارمی (عکس)

مهدی طارمی، سوپر جام فوتبال پرتغال را هم به لیست مسابقاتی که در آنها گلزنی کرده اضافه کرد.

تیتر اول حق مسلم مهدی طارمی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، اولین گلزن آسیایی سوپر جام پرتغال، پنجاه گل برای پورتو زیر 100 بازی، گلزنی در تمامی جام ها؛ از مهدی طارمی صحبت می کنیم، بازیکنی که با گلزنی در سوپر جام پرتغال این عناوین را به دست آورد. او که یکی از ستاره های آبی و سفیدها به حساب می آید و درخشش فردی چشمگیری داشته، شنبه شب یک جام دیگر را با پورتو کسب کرد. این مهاجم در دیدار سوپرجام شب گذشته مقابل حریف محبوب خود گلزنی کرد؛ حریفی که همواره برای او خوش یمن بوده است.

بازی شب گذشته، هفتمین تقابل طارمی با توندلا بود و این بار هم مثل همیشه، ستاره ایرانی زهر خود را خالی کرد. مهدی با دبل در دیدار سوپرجام، یازدهمین گل خود را وارد دروازه توندلا کرد که آمار قابل توجهی است. او با این کار فقط شمار گل های خود را مقابل توندلا بیشتر نکرد بلکه تیمش را به سمت قهرمانی سوق داده و به اولین گلزن آسیایی سوپر جام پرتغال تبدیل شد.

1731432
1731433

طارمی که دیشب دبل کرد و روی گل دوم تیمش نیز تاثیر مثبتی داشت، در 97 بازی 51 گل برای پورتو به ثمر رسانده است. او در کنار این آمار، رکورد ویژه خود را هم  بروزرسانی کرد. ملی پوش ایرانی پورتو در هر جامی که برای پورتو به میدان رفته، گلزنی کرده است. او پیش از این در لیگ قهرمانان اروپا، جام حذفی، لیگ پرتغال و لیگ اروپا گلزنی کرده بود و دیشب سوپر جام هم به آن اضافه شد. درخشش او در بازی قبل که می تواند پیش درآمدی برای یک فصل رویایی دیگر باشد، تمجید رسانه های پرتغالی از مهدی را به همراه داشت.

دیدگاه‌ها