کد خبر : 1836089 | 09 مرداد 1401 ساعت 15:38 | 5.5K بازدید | 2 دیدگاه

لایحه‌ام را به کمیته استیناف ارسال کردم؛

واعظ آشتیانی: سه عضو کمیته بدوی صلاحیت ندارند

نامزد ریاست فدراسیون فوتبال می‌گوید سه عضو کمیته بدوی فدراسیون صلاحیت رای و امضا ندارند.

واعظ آشتیانی: سه عضو کمیته بدوی صلاحیت ندارند

به گزارش "ورزش‌سه"، امیررضا واعظ آشتیانی، علیرضا اسدی و محمد آخوندی سه نامزد تصدی صندلی ریاست فدراسیون فوتبال هستند که به دلیل جمع نکردن امضای پنج عضو مجمع فدراسیون فوتبال ثبت نامشان در انتخابات ملغی شده است. با این حال این افراد به این موضوع معترضند و حالا واعظ آشتیانی با ارسال لایحه‌ای به کمیته استیناف خواستار بررسی مجدد صلاحیتش برای ورود به عرصه انتخابات شده است.
در همین زمینه امیررضا واعظ آشتیانی در گفتگویی با "ورزش‌سه" با اشاره ضمنی به عدم صلاحیت برخی اعضای کمیته بدوی فدراسیون فوتبال اینطور حرف‌هایش را آغاز کرد:« امروز بنده لایحه مربوط به اعتراض خودم را به کمیته استیناف حول دو محور ارسال کردم. یکی اینکه کمیته بدوی انتخابات ادعایش این است که ما 5 امضای مربوط به اعضای مجمع را نداریم و نکته بعد تعارض منافعی که سه نفر اصلی کمیته بدوی انتخابات ایجاد کرده بودند اعم از رئیس آن آقای فلاحتی و دو عضو دیگر که از نظر قانون و آئین‌نامه‌ای که در فدراسیون فوتبال وجود دارد، جایگاهشان متزلزل است و حق رای و حق اظهارنظر و حق امضا ندارند. براساس آن چیزی که قانون می‌گوید.» 
او ادامه داد:« لذا بنده لایحه‎‌ام را امروز به کمیته استیناف فرستادم و درخواست رسیدگی کردم.» 
مدیرعامل پیشین استقلال در بخش دیگری از صحبت‌هایش با ایراد وارد کردن به فدراسیون فوتبال توضیح داد:« در ارتباط با پنج عضو مجمع هم همانطور که قبلا گفتم مشکل، مشکل فدراسیون فوتبال بوده و نتوانسته‌اند شرایط سخت‌افزاری و نرم‌افزاری را فراهم کنند تا ما بتوانیم پس از اینکه ساعت 17:30 کارمان تمام می‌شود یا آقای دکتر اسدی که ساعت 6 بعدازظهر کارش تمام می‌شود با توجه به تراکم کاری در فدراسیون فوتبال بتوانند پنج نفر امضای الکترونیکی خودشان را انجام بدهند؛ چون ساعت 16 همان روز سایت بسته بوده است. این موضوع مورد مناقشه است و نسبت به این موضوع اعتراض خودمان را به کمیته استیناف اعلام کرده‌ایم و منتظریم ببینیم نتیجه اعتراض ما چه می‌شود.»

دیدگاه‌ها