کد خبر : 1836097 | 09 مرداد 1401 ساعت 16:15 | 12.9K بازدید | 11 دیدگاه

چطور چنین شایعه‌ای ساختند؟

رونالدو در اتلتیکو؟ شاید در خواب یا پلی‌استیشن

اسطوره رئال مادرید اعتقاد دارد، انتقال کریستیانو رونالدو به اتلتیکو غیرممکن است.

رونالدو در اتلتیکو؟ شاید در خواب یا پلی‌استیشن

به گزارش "ورزش سه"، تنها یک سال از انتقال کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی و 37 ساله به منچستریونایتد، سپری شده و این بازیکن قصد جدایی دارد. از اتلتیکومادرید به‌عنوان یکی از مشتریان این ستاره پرافتخار نام برده شده، اما حداقل تا امروز شرایط مالی این باشگاه اجازه چنین انتقالی را نمی‌دهد؛ ضمن اینکه انریکه سرزو، رئیس اتلتیکو در دو مصاحبه اخیر خود صراحتا چنین انتقالی را غیرممکن دانست. 

1728996

او جمعه به خبرنگاران گفت:« رونالدو؟ ناهول مولینا آخرین خرید ما در انتقالات تابستانی است. کادر فنی از ما جذب او را درخواست کرده بود، چون جناح راست تنها منطقه‌ای بود که در آن دو بازیکن خوب و هم سطح نداشتیم. حالا این نقطه ضعف برطرف شده است. بار دیگر اینجا خطاب به شما خبرنگاران می گویم که مولینا آخرین خرید ماست و معتقدم تیم مدیریت ورزشی در رفع نیازهای کادر فنی عالی کار کرد.»

میاتوویچ: بیل می‌تواند فصل رئال را نجات دهد - ورزش سه

پردراگ میاتوویچ، اسطوره رئال مادرید هنوز هم باور ندارد که چنین شایعه ای منتشر شده باشد. او به کادنا کوپه گفت:« اصلا چطور ممکن است در مورد انتقال رونالدو به اتلتیکو گمانه زنی شود؟ باور نمی کنم که چنین اخبار و شایعاتی منتشر شده باشند. چگونه می توان تصور کرد رونالدو به شهر مادرید برگردد و برای اتلتیکو بازی کند؟ اصلا هیچ دلیل منطقی برای این موضوع پیدا نمی کنم. شاید در خواب یا در بازی های کامپیوتری چنین چیزی امکان‌پذیر باشد.»

دیدگاه‌ها