کد خبر : 1836126 | 09 مرداد 1401 ساعت 19:20 | 23.4K بازدید | 15 دیدگاه

بازگشت ابرستاره؛ رونالدو از دقایقی دیگر در ترکیب یونایتد

با اعلام فهرست منچستریونایتد برای دیدار دوستانه امشب مقابل رایو وایکانو مشخص شد که کریستیانو رونالدو در این بازی از ابتدا به میدان خواهد رفت.

بازگشت ابرستاره؛ رونالدو از دقایقی دیگر در ترکیب یونایتد

به گزارش "ورزش سه"، در بحبوحه شایعات گسترده درباره آینده کریستیانو رونالدو و جدایی او از منچستریونایتد یا باقی ماندنش در این تیم، در روزهای اخیر ادعا شده بود که اریک تن‌هاخ قصد دارد در بازی دوستانه مقابل رایو وایکانو به ستاره پرتغالی میدان بدهد.

1731475
تصویری از رونالدو که امروز در مقر باشگاه یونایتد گرفته شده است

این شایعات لحظاتی پیش تایید شد و با منتشر شدن فهرست بازیکنان یونایتد برای بازی امشب، مشخص شد که کریستیانو رونالدو در این بازی از ابتدا به میدان خواهد رفت. نام رونالدو به‌عنوان یکی از مهاجمین شیاطین سرخ در این بازی اعلام شد.

این تصمیم تن‌هاخ در پایان یک هفته پرتنش برای یونایتد گرفته شد. این هفته با برگزاری جلسه‌ای مهم در مقر باشگاه یونایتد آغاز شد که قرار بود درباره آینده کریستیانو به تصمیم برسد. رونالدو همچنان بر قصد خود برای جدایی پافشاری می‌کند و باشگاه هم می‌گوید تمایلی برای این کار ندارد.

1731476
رونالدو امروز در مقابل مجموعه کارینگتون به هواداران یونایتد امضا می‌دهد

دیروز تصویری از کریستیانو رونالدو منتشر شد که او را در تمرین یونایتد نشان می‌داد. ستاره پرتغالی در این عکس، در کنار سه نفر از هم‌تیمی‌هایش ایستاده بود و به دوربین لبخند می‌زد. عکسی که به‌عنوان پالس مثبت مهاجم گلزن یونایتد به هواداران این تیم تفسیر شد.

امروز هم رسانه‌های انگلیسی تصاویری منتشر کردند که نشان می‌داد رونالدو به‌همراه دیگر بازیکنان منچستریونایتد وارد مجموعه کارینگتون شده است. تمرینات شیاطین سرخ در ساعات صبح و بعد از ظهر برای دیدار دوستانه مقابل رایو وایکانو انجام شد.

1731477

در فهرست منتشر شده از سوی اریک تن‌هاخ برای دیدار امشب، علاوه‌بر کریستیانو، نام چند خرید جدید باشگاه از جمله کریستین اریکسن و لیساندرو مارتینز دیده می‌شود.

دیدگاه‌ها